Kezdőoldal » Ételek, italok » Egyéb kérdések » Internetes ételrendelés...

Internetes ételrendelés esetén mennyire jogos "nem átvenni"?

Figyelt kérdés
Pl.: Telefonon rendelek étert egy étteremből ami közel (a kerületben van). Ha pl. másfél óra mulva az étel még mindig nem érkezett meg jogosan mondom azt nekik hogy bocsi de már nem kérem, ettem mást? Mik ennek a jogi következményei? (Hisz megrendeltem az ételt csakúgy mint étteremben, másrészt pedig szerintem elvárható hogy ne órákkal később kapjam meg).
2017. szept. 15. 20:51
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Semmilyen jogi következménye nincsen. A rendeléskor telefonon érdemes megkérdezni, hogy mikorra szállítják.
2017. szept. 15. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
84%

internetes etelrendelesnel azt tapasztalom, ha eloszor rendelsz az adott etteremtol 20-30 percen belul jon is a futar, az etel popec


sokadjara a futar orakkal kesobb erkezik valami mini adaggal....


ezert rendelek mindig mashonnan

2017. szept. 15. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Nezd. Mindig feltuntetik a varhato szallitasi idot. Ha jelentosen kesnek es nem ertesitenek, hogy mi legyen, nem kell atvenned. Sot, te reklamalhatsz.
2017. szept. 16. 01:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Én átveszem ilyen esetben, de nagyon megjegyzem és többet nem rendelek onnan.
2017. szept. 22. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!