Tesco-s termékről panaszt hol tehetnék?
Fogyasztóvédelmiseknél, ANTSZ. Semmiképp ne a Tesconál reklamálj, mert eltusolják! Tudom, mert Tescoban dolgoztam. Undorító, amit művelnek a vevőkkel...
Egyébként mi volt a gond?
Minden TESCO-ban van Ügyfélszolgálat : ott tehetsz panaszt a termékkel kapcsolatban!
Beviszed a terméket, blokkot és előadod a siralmadat.
Többnyire azonnal visszaveszik, ha jogos a panaszod vagy kicserélik egy hibátlanra.
Emailben hiába teszel panaszt, nem látják a terméket, nem tudják a távolból megítélni, hogy jogos-e a panaszod vagy nem.
Személyesen vásároltál, ugyanott kell reklamálnod is személyesen!
Megértem a rossz tapasztalatokat,de az hogy eltusolják,az rágalom.A Tesconak KÖTELESSÉGE a hibás terméket visszavenni vagy megjavíttatni,ha nem a vevő tett benne kárt.Nem tusolhatják el.Ha panaszt teszel a fogyasztóvédelemnél,ők is előbb azt kérdezik meg,miért nem vitted vissza.
Ügyfélszolgálati pult a legkisebb Tescoban is van (én is dolgoztam egy ilyen pultban a GYedem előtt)
A fogyasztóvédelemhez bárki bármilyen panasszal bemehet.Nem fogják kérdezni, hogy miért nem az illetékeseknél reklamálsz, főleg ha egy multi cégről van szó.
Az, hogy te pultos voltál, nem jelenti, azt hogy mindenről tudsz! Ugyanis, van, hogy valaki "feljebb" reklamál, és azt bizony próbálják egy doboz csokival, ajándékkosárral elsimítani...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!