Aldiban vásárolt fagyasztott spenothoz gratisba kaptam egy benne áztatott poloska is. Kevés dolog veszi el az étvágyam, ez ritka undorító élmény volt. Mennyire reális egy ilyen ügyet perre vinni?
Nem igazán életszerű.
Aki élelmisszerrel dolgozik, az tudja, hogy ez ezzel jár, egyébként mindenhol előfordul, és nem csak poloska.
Ha egeret találsz, más lenne, de szerintem azzal se lenne sok esélyed.
Poloska is kaptál hozzá?
Nem poloskát?
Komolyan, nem értem mi van mostanában az emberekkel. Történik valami, bármi, egyből perelni akar, kártérítést kérni. Nevetséges.
Ebben a helyzetben jelezni kell az aldinak a dolgot, nyilván amúgy nem ők tehetnek róla, hogy a beszállítójuk termékében poloska volt. Nem bontják fel egyesével és nézik meg majd csomagolják vissza...
Jelzed a problémát és kéred, hogy orvosolják a problémát. Valószínűleg visszakapod az árát. Vagy kapsz egy párezres vásárlási utalványt.
Most komolyan, ez a hatalmas sokk, amit okozott neked az a poloska azerinted mennyit ér? 100 Ft, 1000 Ft? 100000?!
Perelj csak nyugodtan.
Aztán majd amikor fizetheted a per költségét majd rájössz, hogy nem érte meg.
Ja, hogy tervezed bizonyítani, hogy nem te raktad bele a poloskát?
Én csak azon csodálkozom,hogy a spenót többszörös mosása, feldolgozása, pépesítése közben, hogy maradhatott egyben a poloska?
Nos?
Az előttem szólókkal egyetértve, ilyen hangyányi ... izé.. poloskányi ügyben fölösleges perrel fenyegetőzni. Többek között azért IS, mert - ahogy írták - hogyan tudod bizonyítani, hogy nem te tetted bele?
az online ügyfélszolgálatnak megírhatod (fényképet is lehet felölteni) - valószínűleg kapsz egy 500 ft-os utalványt kártérítésül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!