Excelia Añejo konyakos hordós mérsékelt égövi érlelés! Nyaminyami
2015. szept. 16. 03:25
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Abszolút nem bántásból, de ezeknek a narancsos, sós, citromos dolgoknak, semmi közük az autentikus tequila fogyasztáshoz. Egy mexikói érdekesen nézne rád, ha töltene neked egy tequilát, te meg elkezdenél sót meg citromot nyalakodni. Nem tudom hogy terjedt ez el Magyarországon.
Azt meg, hogy mi a jó már leírták előttem. (Egyébként ha mókát akarsz nézz utána mi az a tequila shot, az original mexikói szokás és igen szépen lehet kinézni utána. :D )
2015. szept. 17. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Nos. Ha nem lenne só és citrom a tequilához, te sem műértősködnél itten, hogy ez nem is autentikus. Ha nem találták volna ki a mexikóiak egy zseniális PR fogással, hogy a külföldi szájnak amúgy túl aromás tequilát egy társas rituálé keretében kell fogyasztani, nem ugrott volna meg ugrásszerűen a tequilafogyasztás. Viszont ha nem növekedett volna a kereslet, nem találták volna ki a mixtot (kb mintha Magyarországon az importra szánt pálinkát fele arányban felhúznánk vodkával), ami kizárólag egy törvénymódosítás miatt nevezhető tequilának (annak ellenére, hogy a fele nem agávé). És akkor a tequila egy nagyon ritka egzotikumnak számítana. Szóval annak ellenére, hogy a tequila sóval, citrommal történő fogyasztása nem a legkifinomultabb ízlésre vall, nagyon is sokat köszönhetünk ennek a szokásnak, ami amúgy nem csak Magyarországon, de az egész világon elterjedt
2015. szept. 18. 03:46
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 Phoney válasza:
ma 03:46
Amihez elterjesztették a lime-só cirkuszt, az nem „túl aromás”, hanem gyenge és sz*r íze van. Egyébként megtörtént a pálinkával amiről beszélsz, első körben az aromázott finomszesszel pancsolt pálinka (Fütyülős, Vilmos) került ki a világpiacra „pálinkaként” népszerűsítve (mert hiába nem lehet annak címkézni, ezeket nagyon könnyű pálinkaként népszerűsíteni – még Magyarországon is).
Lehet vitatkozni rajta, hogy hálával tartozunk-e 1-1 ital minőséginek beállított okádékokkal történő népszerűsítésének, mindenesetre utána 10-20 évig mindenhol úgy néznek rád, mint a hülyére, ha azt mondod, hogy szereted a minőségi tequilát, pálinkát, abszintot. Én személy szerint nem ismerek olyan magyart (szakmabelieken kívül), aki ismer minőségi tequilákat. Az ismertsége valahol a prémium rum alatt lehet.
2015. szept. 18. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
Nos. A pálinkát valamilyen módszerrel népszerűsíteni kell. Mivel (egyelőre) nincs köré rituálé építve két lehetőség egyéb marketing eszközökkel (pl életérzéshez kötni a fogyasztó tudattalanjában a pálinkafogyasztást), vagy módosítani a végtermék ízén, hogy az könnyen befogadható legyen egy olyan ember számára, aki más ízekhez szokott. Viszont a legnagyobb probléma a pálinkával sokkal triviálisabb. Nincs belőle elég. Miért? Mert gyümölcsből van. Sok gyümölcsből. Ez nem egy viszki, ami kukoricából, búzából van (meg 5% maláta húúha). A pálinka több törődést igényel. Egy jó pálinka ára vetekszik a konyakével. A konyak pl. egy igazán első osztályú ital, aminek valahogy még is sikerült egy pitsányi területről világszerte elterjednie (amúgy a konyak is és a pálinka is az úgy nevezett fruit brandyk családjába tartozik). Hogy miért? Mert a franciák több száz év alatt tudatosan és intelligensen megtervezték a brandjük PR-ját. Ez a Pr gépezet hiányzik a pálinka mögül. Ez van. Még a francia Armagnacból is (amit aztán tényleg nagyon kevesen ismernek - ki hallott már olyat kocsmában, hogy te adj már egy feles armagnacot légyszi- több fogy, mint pálnkából...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!