Normális, hogy a 0,25-ös Coca Cola Energy 400 forintba
kerül?
Szerintem teljesen nem éri meg az árát de nyilván a Coca Cola egy olyan világcég hogy valószínűleg nálam jobban ki tudják számolni az árát. Ha nekik így bevételt hoz, akkor jól van az úgy.
Ez eléggé úgy néz ki mintha a Red Bullal versenyeznének, az az árkategória. Más kérdés hogy nem hinném hogy lesz olyan jó mint a RB, ami már alapból nem éri meg az árát szerintem. A Coca Cola Energyt én szerintem max akkor kóstolom majd meg ha le lesz árazva.
De ettől még miért ne lenne normális. Te nem akarsz ennyit kifizetni érte, majd megveszi más.
2019. ápr. 24. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
12/18 anonim válasza:
Én 300-ért veszem, úgy olcsóbb 100/120 Forinttal mint a Red Bull.
Érdekes termék, rájöttek, hogy kell a harsányabb íz (tudtak volna szimpla kóla ízt produkálni - akár telenyomni "rendes" kólát koffeinnel és vitaminokkal, és ellensúlyozni a plusz dolgok ízét), ám a kisfiúk megszokták a tutti-frutti ízt, szóval az után uncsi lett volna.
De ez a Maoam kóla íz jó ötlet volt. Lehetne kevésbé savanyú. De ennyi. A másik kóla ízű ital, a Hellé de az nagyon semmilyen lett, az arany dobozos jó volt, de ez a kék kakkantás. Más ilyen ízű termék nincs, szóval ...
2019. ápr. 25. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
13/18 anonim válasza:
Most vettem 450-ért egyet a Coopba, őszintén 100 ft-ot sem ér, de ha ingyen lenne se nagyon kéne több.
2019. máj. 31. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
Tényleg senkit nem láttam eddig akinek ízlett volna. Elég nagy melléfogás ez a Cocától, nem mintha annyira megrengetné őket. Még az ennél sokkal jobb ízű és ár-érték arányban kb háromszor olyan jó Monster Assaultot is kivonták Magyarországról, mert az volt a legkevésbé népszerű. Egyszerűen kétlem hogy lenne piac erre. A sima kólának jobb az íze mint ezeknek, aki meg energiaitalt akar az nem ilyen ízt szeretne egyáltalán.
2019. máj. 31. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
Meglátásom szerint az emberi kíváncsiságra alapoztak az árazást, mivel valószínűleg elég sokan kíváncsiak rá mit tud a Coca cola energiaitalban, szerintem max egy fél év és el is fog tűnni, nem ez az első próbálkozása a cégnek, megérni megéri nekik nyilván mert az emberek ki fogjak próbálni és ha másodszorra nem is vesznek mar ezek a kipróbálások is szép extra bevételeket generálnak nekik, az ilyen hirtelen jött agyonarázott termékeknél általában ezt az arázási stratégiát alkalmazzak, ez egyértelmű jele annak hogy a cég nem bízik abban hogy a fogyasztó másodszorra is megveszi a terméket és az első eladásból szerzett profitot próbálja maximalizálni
2019. jún. 4. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
16/18 Nemtomaaaaaaaaaaaaaa válasza:
Én Red Bullt szoktam inni az is ennyi, de amúgy meg nagyon rossz íze van, úgyhogy maradok a Red Bullnál
2019. jún. 14. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
Nem véletlenül vonták ki az Assault-ot nyugi, mert konkurencia volt az új Coca terméknek. Pénzben így jöttek ki jobban.
2019. aug. 2. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
#17 Én úgy tudtam hogy amúgy is az Assault fogyott a legkevésbé a Monsterek közül. Nem tudom hogy tényleg lehetne-e jelentős konkurencia, ugye kétszer akkora méret egyrészt, másrészt meg annyira bűn rossz és túlárazott ez a Coca.
2019. aug. 2. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: