Miben másabb a TESCO sajátmárkás narancsüdítője mint a "Klasszikus narancs" ugyanilyen terméke?
A "klasszikus narancs" is a Tesco saját márkája.
A Tesco a saját márkás termékeit 3 kategóriába sorolja:
1., Tesco Value: Legolcsóbb saját márkás termékek. Nyilván ezzel arányban a leggyengébb minőségű is (legalacsonyabb gyümölcstartalom, stb...)
2., Tesco standard vagy színes: A középkategória. A "Tesco narancsízű szénsavas üdítőital" ez a kategória. Ezek általában már vállalható minőségű termékek, az esetek 99%-ában valamelyik nagy gyártó cég terméke van a palackban - csak a címke más rajta. Például a Pepsi vagy a Coca Cola gyártja a Standard üdítőket meghatározott minőségi előírások szerint. A TS termékek általában már jók, de néha már drágábbak, mint mondjuk egy "márkás" termék.
3., A finest termékek. Ezek valóban nagyon-nagyon jó minőségű termékek, az esetek 99%-ában jobbak, mint bármelyik konkurencia terméke. Például a Tesco finest mézes málnaszörp nekem nagy kedvencem, 40% gyümölcstartalommal és valódi mézzel tartósítószer és színezék néklül messze veri bármelyik gyártót (szobi, piroska és társai). Cserébe 1800 ft litere :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!