Szerintetek igazam van? Milyen érvek lehetnek még?
A szituáció a következő:
Nemrég írtunk dolgozatot gyökvonásból és azonosságaiból gyakorlati példákon keresztül, ami nekem elégséges lett (ami nekem nem elég, négyesre megyek...).
Történetesen azért lett kettes, mert a tanár nem engedett számológépet használni, és én nagyon gyenge vagyok fejszámolásból. Begyakoroltam az elvét a gyökjel alól kihozatalnak, nevező gyöktelenítésének stb. de nem lett jó, mert mindenhol elszámoltam, és nulla pontokat kaptam.
Az érettségin tudtommal lehet használni számológépet (igaz, memória nélkül).
Milyen érveket tudnék még felhozni igazam érdekében(ha igazam van). Mit gondoltok?
Összeadásról szó sem volt. Osztásról van szó.
Utolsó: Nem is akarom lebontani, mert nem erről van szó.
Jó, akkor az érveimre tudnál reflektálni kérlek?
Továbbá honnan vetted, hogy KELL?
Kérdező te min hisztizel? Kérdeztél és válaszoltak az emberek. A többség szerint ez van máshol is, kell tudni a fejszámolást. Amikor ügyességi labdajátékokból osztályoznak, akkor azt kell tudni amennyire megy, olyan jegyet kapsz.
Az érettségi pedig egy ugyanolyan állomás, mint ez a dolgozat. Ha vinni akarod valamire, mindegyiket sorban meg kell csinálni. Nagyon-nagyon sokan elvégeztek már többféle iskolát és ennyi. Nem olyan nagy dolog.
kérdező, nem értem a felháborodásodat
nem csak a dolgozatnál kell tudnod használni a fejben számolást, hanem a való életben is...
ha nem vagy képes fejben kiszámolni a visszajárót, akkor simán lenyeled, ha meglopnak?
"Osztásról van szó."
Ja bocs. Tudnál mondani példákat, hogy kb. milyen nehézségű osztásokat kellett fejben elvégeznetek?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!