Tanulócsoportbeli problémákat hogyan kezelnél? (Egyetem) A többi lent.
Nálunk is voltak ilyen projektek anno az egyetemi éveink alatt, de mindegyik tanár megkövetelte, hogy legyen a tartalomjegyzékbe beleírva, hogy név szerint ki mit csinált. Tehát melyik rész kinek a munkája.
Egyrészt ez megmutatja a tanárnak, hogy mekkora részt vett ki a feladatból a diák, másrészt pedig, hogy milyen érdemjegyet érdemel a vizsga után.
Ugyanis nekünk ez egyébként a szemeszter végén lévő teljesítés 80%-át tette ki.
A maradék 20% meg a fél év közbeni feladatok érdemjegye volt.
Tulajdonképpen nem tiszta a felállás. Van még olyan feladatrész amit nem vállalt el senki, vagy az illetőnek be kéne szállni egy másik ember mellé?
Ha van még egy feladat, komolyan nézz a szemébe, és mond neki, hogy ezt a munkát számodra ajánlanám, mivel jól értesz az ilyenekhez...nagyon érdekes téma....stb. Én semmiképpen sem érzelmi, morális szöveggel próbálkoznék, mert ez láthatóan nem hatna rá, hanem Rá (a személyére) próbálnék célozni pozitívan, mivel látszik, hogy ez a tanuló csak magára gondol.
Ha nincs még egy feladat, akkor azt ajánlanám a többieknek, hogy törődjenek a maguk részével, mert sokkal nagyobb munka lenne ezzel a egyénnel szorosabban együttműködni, mint egyedül elvégezni a feladatot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!