Miért nem szeretnek iskolába járni az emberek?
Én meg szeretek!
Talán nem vagyok ember?
Így vaan nem arra tanítanak ami szükséges egy életre, ha csak egy általános iskolára meg egy egyszerű gimire gondolunk ott csak tanulsz pár tantárgyat és ennyi azoknak a 80% át az életben sosem hazsnálja az ember, me rossz is ez a rendszer, a legnagyobb baj az hogy mindent erőltetnek számon kérnek dolgokat. A matekba is egy csomó olyat tanítanak amit az ember a büdös életben sehol sem fog használni az élete során. Oké hogy kell tanulni magyar nyelvtant az azért nem árt meg a matek sem de csak azt amire szüksége van embernek az életbe és ha egyetemen tovább tanulna akkor azt ott tanítsák meg neki.
A történelmet szerintem nem úgy kellene tanítani hogy rá erőltetik az emberre hogy ezt tanuld meg és holnap számonkérés. Hanem érdekességeket magyarázni neki hogy ekkor meg ekkor ez volt és csak hogy legyen valami fogalma a történelemről és ennyi, és csak úgy hogy érdekelje őket valahogy felkeltse a diákok érdeklődését. Fizikából is bőven elég lenne az alapokat megtanítani amire szükség lehet az élete, de ilyen számításokat teljesen felesleges szerintem. Vannak olyan dolgok amiket nem árt ha tud az ember de sok a felesleg. És minden részletes részbe csak akkor belekezdeni ha valaki jelentkezik külön képzésre szakmát tanulni és akkor azon mindent megtanítani amit ott használhat. Illetve tartani egy olyan oktatást ami az életre készíti fel az embert.
Amit eddig írtak... Amire biztosan szükséged lesz később, az a nyelvtan helyesírás és fogalmazás része, valamint a matematika alapjai, szorzás, osztás, összeadás, kivonás, százalékszámítás.
Ha nem erre szakosodott területeken helyezkedsz el, senki se fog tőled szóelemzést, vagy matematikai tételeket kérni.
Mellesleg, szerintem nem olyan borzalmas az iskola. Én kifejezetten szerettem. Sose tanultam, ami érdekelt, arról amúgyis olvastam, informálódtam, úgyhogy a töri, irodalom, informatika nagyon ment, a többi tantárgyat pedig órán megjegyeztem, és 4-est mindig sikerült kihozni ennyiből.
Nekem az iskola tulajdonképpen a szociális életem jelentette, az osztály miatt szerettem bejárni, egész nap hülyültünk, és suli után eljárkáltunk.
A töri tanárom se volt utolsó, aki tudása ellenére nagyon naív volt, öröm volt vele "vitatkozni".
Mert sok feleslehes dologot eröltetnek ránk, ahogyan már fentebb is írták, és elvárják a kitűnő teljesìtményt, ami álladó flusztrácíót okoz.
Nem a tudásért, és a képességekhez mérten tanítanak, hanem versenyeztetik a diákokat, a tanulmányokban és a sportban egyaránt.
A gyengébb teljesítményű diákokkal, pedig azt éreztetik hogy kevesebbet érnek mint mások. Nagyon ritka az olyan tanár aki ezt ezt nem èrezteti akár egy picikét is( nem feltétlenül direkt, de érezteti), de mégis ösztönzi a diákokat, hogy több is van bennük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!