Tanárok! Tudnának segíteni?
Jónapot!
Jelenleg egy drámán dolgozom, azzal a célzattal, hogy bemutassam a jelenlegi oktatási rendszert illetve annak problémáit, mind diáki mind tanári szemszögből. Viszont nekem, mint középiskolai tanulónak, leginkább csak a diák problémákra van rálátásom. Ezért szeretnék segítséget kérni a gyik-es tanároktól. Ha bárki tudna részletesebben írni saját tapasztalatairól akár névvel vagy névtelenül, azzal nagyon sokat segítene, hogy mindkét oldalt valóságosan tudjam reprezentálni. Persze vannak elképzeléseim, hogy mik lehetnek a problémák, viszont nem szeretném hogy a dráma mélysége/igazsága, az én tudatlanságom miatt rombolódjon. Szóval ha valaki úgy érzi őszintén tudna írni az oktatási rendszerben megélt élményeiről, kérem keressen meg. Természetesen senkinek se írnám bele a nevét, vagy személyes emlékeit, inkább a saját rálátásomat szeretném formálni. Köszönöm előre is!
Illetve ha valaki tud egyéb platformokat, ami segíteni tudna nekem ebben, kérem írja le. Eddig a facebook csoportokat próbáltam de nem jártam nagy sikerrel.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#5: konkrét eset nálam, hogy egy időben a krétát is magam hoztam. És rendszeresen kellett olyan teremben tanítanom, ahol a tábla már elkopott, így alig fogott már a kréta is. Ezek után ironikus volt, amikor az egyik diák megkérdezte, miért nem csinálok olyan prezentációkat, mint a biológia tanár, és ekkor rámutattam a táblára, hogy még arra sem tudok írni. (A probléma forrása, hogy míg az egyik teremben interaktív táblát helyeznek el, a másiknál éveket kell várni, hogy felújítsák).
Egyébként alapvető komikum, hogy kevés a tanár, valahogy megoldják a helyettesítést, mert az iskolának meg KELL oldania, hogy aztán a végén megállapíthassa a tankerület, hogy ha megoldottuk, akkor ezek szerint nincs tanárhiány.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#12: amikor.
De sok esetben ez nem adott.
Illetve télen nem lehet az udvaron, omladozó tűzfal mellett tornázni, a néptáncot akkor tarthatja délelőtt az oktató, ha van pedagógusi végzettsége, az úszás költséges, és utazni kell hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!