Mit csodálkoznak a fizikatanárok, hogy a diákok nem értik a fizikát, miközben szándékosan úgy tanítják, hogy ne lehessen érteni?
Figyelt kérdés
Pl. azt mondják, hogy az erő az a gyorsulás és a tömeg szorzata. A diák ezt meg is érti. Majd jön a körmozgás és azt mondja a tanár, hogy fellép egy centripetális erő. Majd amikor a diák megjegyzi, hogy nincs is ott semmilyen befele való gyorsulás, szóval a centripetális erő csak 0 lehet, akkor a tanár kitalálja, hogy igazából van ott egy gyorsulás. Ezt mégis hogy értené bárki is, ha egyszerűen semmi értelme?2022. nov. 8. 14:57
31/31 anonim válasza:
"Legalábbis annak egyetlen részletére sem kérdezel rá, nem vitatod."
Persze, hogy nem vitatom, mert teljesen irreleváns a kérdés szempontjából, hogy igaz-e amit leírsz. A kérdés az iskola fizikaoktatás olyan mértékű hiányait firtatja, ami lehetetlenné teszi a gyerek számára, hogy értse az iskolai fizikaórák kimeneti követelmenyeit. Nem pedig az a helyzet, amit a tanárok megpróbálnak bemesélni, hogy a gyerek akkor fogja érteni a fizikát, ha odafigyel órán és megcsinálja a házi feladatot.
Sőt olyan szinten ellenkezni akarsz velem, hogy még azokat az állításaimat is megcáfolod, amiket a tanárok szájából idézek:
"Ott a mértékegység is, amit úgy tanítanak, hogy 1 s alatt hány m/s-mal nő a sebessége."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!