A tanárok mit rugóznak annyit a magatartás - szorgalom jegyeken mikor abszolút semmi jelentőségük, átlagba továbbtanulásba nem számít bele?
Azt magyarázza el nekem valaki mit rugóznak annyit a tanárok ki mit kapjon magatartás és szorgalom jegyként? Képesek egy órát azon vitázni egymással hogy Pistike magatartása 4es vagy 3as.
nem totál mindegy? Átlagba nem számít bele, mintha nem is lenne, továbbtanulásnál nem számít semmit, mintha nem is lenne-innentől fogva nem tök mindegy hányas?
Még azt se mondhatni hogy „mindegy csak görbüljön“ mert egyes eleve nem lehet, innentől fogva üssön a hasára és írjon be 2-5-ig amit akar, randomgenerátorral.
Engem pl totálra nem érdekel hogy 2 vagy akár 5. Nem viszem tovább a jeyget sehova -ellenben mondjuk a matekjegy az eldöntheti az egyetemre való bejutásomat akár.
Valaki elmagyarázná mit rugóznak ezen a semmin?
"e is szankcionálnád bizonyára,"
Akkor nem, ha ennyire semmi értelme se lenne. Magamból csinálnék bohócot. A diák a pofámba röhögne a magatartás kettessel együtt. És igaza is lenne voltaképp mert most magatartás kettes-és akkor mi van? Semmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!