Egészen pontosan mi csinàl a vàltókezelö a vasútnàl?
Obelix, a bakter az a váltókezelő a szlengben.
Te ne legyél vasutas, megesznek a munkatársaid.
Obelixünk vasutas, vasutas, vasutas,
hogyha nem sok az utas...
vagyonőrnek áll.
Ja, hagyjátok már szegény trollt. Miért van az, hogy délután X profilból ír kérdést, majd este már Y-ról? A másik 3-5 fiókjáról nem is beszélve, amiket kedve szerint váltogatja, épp mikor mivel lehet hülyíteni itt az embereket.
Nyakamat rá, hogy holnap is ugyanúgy itt lesz valami sztorival munkaidőben. Délután még nem merte felvenni a telefont, holnap meg már dolgozni megy? Ugyan már...
https://www.gyakorikerdesek.hu/emberek__munkahely-kollegak__..
Poccok!
Besírtam, zseniális! X'D
Én mozdonyvezető vagyok.
Nem ajánlom sem Neked, sem pedig másnak, hogy váltókezelőnek jelentkezz. - Sőt, szinte semmilyen pozícióra ne jelentkezz a vasúton. Túlterhelt emberek, folyamatos felmondások, nagyon nagy felelősség, és stressz van rajtad. A vasúttársaságok millió+1 jogi blablával védik a saját kis popsijukat, ha bármit elrontottál, akár az önhibádon kívül is, akkor biztos lehetsz benne, hogy a műanyag lakat is rád fog rohadni.
A vasutas munkáknak ma már egyébként semmilyen presztízse nincs. Részben a sztereotípiák, részben pedig néhány, talán a cocializmusból ránk ragadt mentalitással rendelkező dolgozó miatt. Akik mind gondolkodás, mind külső megjelenés, mind jellemre kritikán aluli színvonalat képviselnek. A felvételi során valószínűleg, majd biztatnak titeket azzal, ha mégis jelentkezel, hogy van lehetőség fejlődésre (mozdonyvezető, vjv, forgalmi szolgálattevő, etc, de ebben ne nagyon bízz majd. - Ha pedig mégis lenne ilyen lehetőség, ugyanúgy egy olyan szakmád lesz, amit konkrétan az emberek többsége egy egyszerű áruházi munkával tesz egyenértékűvé.
Arról nem is beszélve, - igaz, csak a mozdonyvezetők és a forgalmi szolgálattevők - munkájára látok igazán rá - hogy majdnem, sőt talán annyit kell is tanulni, mint egy átlagos egyetemen. Nekem van diplomám, szerencsére jó aggyal áldott meg a sors, nem okozott gondot soha a tanulás, az idegennyelvet leszámítva a diplomát kiráztam pár éve az ujjamból, viszont a mozdonyvezetői képzés alatt anno nagyon szenvedtem, és annak ellenére, hogy nem vagyok az a feladom típus, minden 2. héten úgy mentem oktatásra/dolgozni, hogy felmondok, mert nem bírom.
Természetesen egy váltókezelőnek nem kell ennyit tanulni, de nem is keres annyit, ami akár a normális életszínvonal megközelítésére is elegendő lenne legalább. Az olyan finomságokról nem is beszélek, amikor kidobnak az Isten háta mögé váltókezelőnek, kritikán aluli fizetésért, de mivel a vasút nem a rendszeres karbantartásról híres, sokszor a nullszaldós fizetésedből próbálod te bügykölni, mert, ha arra vársz, hogy a vasút majd karbantartja, akkor csak magadat fogod minden szolgálat alatt szopatni. (Hölgyektől elnézést.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!