Előfordult már veletek olyan, hogy egy ügyintéző csak ismételgette a betanult szövegét, de igazából nem segített?
Igen. Sajnos Nekem is kellett "robotszöveget nyomnom".
A főnök nem akart azzal a kérdéssel foglalkozni, így le kellett rázni az ügyfeleket.
Igen.
Volt aki infokat hallgatott el (áramszolgaltato követelt egy szamlat, csekket is adott plusz kesedelmi kamtokkal terhelt, de a tulfizetest nem emlitette azt nem vezette ki az uj koltsegszamlaba, azota online követem a számlaegyenlegeket kivezetéseiket)
Volt aki nem tud még semmit (más intézménytol fuggott az hogy ők mikor tudnak jováirni igy arra hol a penzem csak azt tudta hogy jobb ha ket honap mulva hivom mert addigra biztos utaljak)
Volt aki abszolut nem tud valaszolni (mert állami feltételrendszer valtozasarol kerdeztem, szoval ma megkötök egy megtakaritast amit felvételnél nem kell igazolni mire hasznalom fel es kivancsi voltam ez fix e, vagy ha 20 ev mulva felvenném esetleg modosithatnak e rajta és kötelezhetnek e igazolasokra. Illetve hogy van e erre jog megfogalmazva aproberus resz ugye hogy a valtoztatas jogát fenntarjuk. Azt mondta nincs benne ilyen de attol még ezt nem tudja biztosra senki megmondani hogy 20 ev mulva milyen szabalyok lesznek ami esetleg a ma nyitott megtakaritas felteteleit mososithatja e)
Stb
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!