Pontosan milyen munkákat kell végeznie egy adminisztrációs ügyintézőnek?
Figyelt kérdés
Köszönöm!#adminisztrácii
2017. márc. 8. 19:21
1/4 anonim válasza:
Mindenféle papírügyet. Nyomtatni, fénymásolni, számítógépen szöveget szerkeszteni, stb.
2/4 anonim válasza:
Nekem pl számlázni, okmánycsomagokat kèszìteni, emailezni, szkennelès fènymásolás nyomtatás iktatás, excel táblákat szerkeszteni, jegyzőkönyveket ìrni, bizonylatokat tölteni ki, adatokat rögzìteni. Leginkább ezek+ alkalmi jelleggel más dolgok is.
3/4 A kérdező kommentje:
Hú köszi! 2. nagyon részletes voltál. Mennyit keresel, illetve milyen végzettséged van? Hol tanultad ki mindezt?
2017. márc. 8. 19:58
4/4 anonim válasza:
Nettò 170e Budapesten.
Diplomám van, de mivel pályakezdő vagyok örültem hogy felvettek adminnak , majd remèlem idővel előlèphetek itt vagy máshol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!