Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Pontosan milyen munkákat kell...

Pontosan milyen munkákat kell végeznie egy adminisztrációs ügyintézőnek?

Figyelt kérdés
Köszönöm!

#adminisztrácii
2017. márc. 8. 19:21
 1/4 anonim ***** válasza:
Mindenféle papírügyet. Nyomtatni, fénymásolni, számítógépen szöveget szerkeszteni, stb.
2017. márc. 8. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
75%
Nekem pl számlázni, okmánycsomagokat kèszìteni, emailezni, szkennelès fènymásolás nyomtatás iktatás, excel táblákat szerkeszteni, jegyzőkönyveket ìrni, bizonylatokat tölteni ki, adatokat rögzìteni. Leginkább ezek+ alkalmi jelleggel más dolgok is.
2017. márc. 8. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Hú köszi! 2. nagyon részletes voltál. Mennyit keresel, illetve milyen végzettséged van? Hol tanultad ki mindezt?
2017. márc. 8. 19:58
 4/4 anonim ***** válasza:

Nettò 170e Budapesten.

Diplomám van, de mivel pályakezdő vagyok örültem hogy felvettek adminnak , majd remèlem idővel előlèphetek itt vagy máshol.

2017. márc. 8. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!