Aki call centeres munkát végez, ügyfelek bejövő hívásait fogadja, honnan tanulja meg, hogy milyen problémát hogyan kell megoldania, mire mit kell válaszolnia?
úgy gondolom, de nem biztos, hogy előtte lehet valami iskoláztatás, teszt, gondolom, a pc ami előtt ül beirja a problémát, a kulcsszavakat és az adatbázis kidobja, a megoldást, ha nem sikerül akkor megkérdezi, hogy szeretné-e, hogy kiküljdünk technikusokat és kész ... minden cégnek sablonosak a problémái a gyártótól megkapják, hogy mik lehetnek a leggyakoribb problémák és mi arra a megoldás, pld nem megy a netem, próbálja ujrainditani a routert ugyh. huzza ki az adaptert a konnektorból várjon egy kicsit majd dugja vissza ... működik ? igen / nem , menek tovább, minden sablon szerűen játszódik le ... pld lelkiszolgálatos call centeren kivül mert ha pld valaki ki akar ugrani az ablakon... az más tészta de a szerintem a technikai dolgok mind sablonosak,
pld ha a mentőket felhivod azok is valami sablon szeirint járnak el, sorba kérdezik ugyanazokat a dolgokat mindig előrül
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!