Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Aki call centeres munkát...

Aki call centeres munkát végez, ügyfelek bejövő hívásait fogadja, honnan tanulja meg, hogy milyen problémát hogyan kell megoldania, mire mit kell válaszolnia?

Figyelt kérdés
Van valami betanítás vagy honnan lehet ezt megtanulni? Mi van, ha valamire nem tud válaszloni, ha nem tud egy problémát megoldani vagy ha valami hülyeséget mond? Mennyire nehéz ez a munka?
2015. okt. 23. 11:36
 1/8 anonim ***** válasza:
Szerintem van előtted egy papír, amire fel vannak írva ilyen dolgok, ha nem segít, akkor irányítod a műszakiakhoz.
2015. okt. 23. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Tartanak az elején részletes tájékoztatót, ahol aztán mindent elmondanak. Még azt is, hogy mit mondjál ha nem tudod a választ.
2015. okt. 23. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

úgy gondolom, de nem biztos, hogy előtte lehet valami iskoláztatás, teszt, gondolom, a pc ami előtt ül beirja a problémát, a kulcsszavakat és az adatbázis kidobja, a megoldást, ha nem sikerül akkor megkérdezi, hogy szeretné-e, hogy kiküljdünk technikusokat és kész ... minden cégnek sablonosak a problémái a gyártótól megkapják, hogy mik lehetnek a leggyakoribb problémák és mi arra a megoldás, pld nem megy a netem, próbálja ujrainditani a routert ugyh. huzza ki az adaptert a konnektorból várjon egy kicsit majd dugja vissza ... működik ? igen / nem , menek tovább, minden sablon szerűen játszódik le ... pld lelkiszolgálatos call centeren kivül mert ha pld valaki ki akar ugrani az ablakon... az más tészta de a szerintem a technikai dolgok mind sablonosak,

pld ha a mentőket felhivod azok is valami sablon szeirint járnak el, sorba kérdezik ugyanazokat a dolgokat mindig előrül

2015. okt. 23. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Életemben csak ügyfélszolgálaton dolgoztam. Mindenhol van több hetes tréning, ahol betanítanak, könyvnyi tananyagokat kell megtanulni.
2015. okt. 23. 12:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
En az Xbox ugyfelszolgalaton dolgoztam. Ott 1 honapos trening van, mielott telora kerul az ember. Es csak kovetni kell a szamitogepes rendszert. Meg van adva az osszes lehetseges problema, ami miatt hivhatnak, es csak klikkelgetni kell. Az esetek 99%-ban megoldodik a gond, ha nem, akkor meg tovabbitottuk a hivast a kovetkezo szintre...
2015. okt. 23. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Elég hosszú betanítás van előtte, először elméleti, utána gyakorlati, először te hallgatod a régieket, aztán te beszélsz, valaki meg hallgatja, heteken keresztül. Mivel pedig az önálló munka első idejében is gyakran előfordul, hogy egy-egy ritkább kérdésre az ember nem tud válaszolni, kis türelmet kér az ügyféltől, és megkérdezi a főnököt vagy egy régi kollégát. Nálunk legalábbis így működött.
2015. okt. 23. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Nyilván képzés van...húgom dolgozott Telekom call centerében, több, mint két hét volt mire teló elé ülhetett. Előtte 3-4 nap tréning, aztán adtak neki 3 könyvet, hogy akkor ezt kellene tudni a két hét múlva esedékes vizsgára. Csak akkor kezdhetett el dolgozni, ha az sikerült.
2015. okt. 23. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Végigüli a tréninget, és az alapján illetve adatbázis alapján. Ha az ott írtak szerint minden megvolt és az sem segít, akkor megkérdezi a régi kollégákat. Csak úgy továbbtenni köv. szintre nálunk többnyire tilos.
2015. nov. 8. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!