Mivel foglalkozol és mennyit keresel?
Én magán matek tanár vagyok. Magyarul illetve angol és német nyelven. Teljesen össze-vissza van a bevételem. Érettségi, felvételi közeledtével kb. 2 hónapon át nincs egy fél nap szabadnapom sem (se hétköznap se hétvégén), év közben átlagos, de így a nyári szünetben, illetve téli, tavaszi, ősziben elég szívás.
Annyira hű de sokat nem lehet vele keresni, mert nagyon sok a kókler, főleg akik még nem végeztek, csak valamelyik egyetem hallgatói akik el-el szedik az embereket ideig-óráig.
Aztán amikor már a sokadik 1-est kapja a tanuló, akkor jönnek, hogy hozzak rendbe mindent 2 hét alatt.
Viszont nagyon szeretem, mert a matekért nagyon oda vagyok, és jó mert nem csak pl. nyolcadikosokat, vagy egyetemistákat taníthatok, hanem napra kész vagyok minden szinten.
És végtelen türelemmel tudom elmondani akár 10000-szer is.
Ha egy éves átlagot számítok, amiben a legjobb és a legrosszabb hónapok is benne vannak, akkor kb. nettó 150 ezerre jön ki a végeredmény, ami nem valami nagy szám.
Adatrögzítő vagyok és minimálbért keresek, vagyis 70 ezret. Nem csoda, ez az a munka, amit mindenki meg tud csinálni, csak vakon gépelni kell hozzá tudni gyorsan. :/
A szakmámban (gazdaságtan & informatika) nem sikerült elhelyezkednem, úgyhogy sajnos maradt ez.
2#
Fejleszd a számtech tudásod! Többre viheted.
" de mivel nő vagyok, nem
vesznek komolyan, így szinte
lehetetlen informatikai területen
elhelyezkednem."
Na ezt hagyjad inkabb. Csak nekunk akarod ezt beadni vagy magad is elhiszed ezt a butaságot?
5-ös válaszadó.
Sok helyre meg előbb vesznek fel egy nőt,mint egy férfit,csak a csini arc miatt.
Vendéglátásból váltottam IT szakmára. Szakmához sok közöm nem volt, de beszélek némtül - angolul, így felvettek. 3 év után Bruttó 250 + havi bónusz ami 8-10 % között van, + havi bruttó 30 ezer cafeteria.
Mi kellett hozzá? egy igedennyelv, am lehetőleg kifogástalan, és egy kis akarat, mindent meg lehet tanulni, és nincs lehetetlen. csak nemakarom van, de ez más.