Telefonos Adminisztrátori diákmunka milyen?
Telefonos adminisztratori nekem fura, mert en kulon voltam " telefonos" ( az az help desk-es) ill. adminisztrator ( de ott nem kellett telefonalni). Egyebkent a munka az elejen kicsit nehez lesz, keresni fogod a szavakat, hogy mit hogyan fogalmazz, de hidd el, hogy par nap mulva belerazodsz, es olyan siman megy majd, mintha valami ismerosoddel beszelgetnel.
Par tipp: a telefonokon van nemito gomb, amikor az ugyfel nem hall teged, de te hallod ot- ezt ne hasznald olyan esetekre, hogy kikaromkodd magad, mert a munkaltatod ezt is rogziti, es kesobb bajod szarmazhat belole
legyel mindig turelmes, valasztekos, keruld a monoton hanglejtest, akkor is , ha mar nagyon unod a beszelgetest
soha ne hasznalj-hang alapjan idosebbnek feltetelezett ugyfel eseten se- olyan kifejezeseket hogy " meg tetszik mondani? " stb. mindig az Onozes hivatalos formajat hasznald : " Meg tudna mondani ?"
nevedet, szandekodat mindig erthetoen kozold
kb ennyi, aztan a tobbi magadtol is menni fog. sok sikert kivanok :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!