Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Szerintetek van esélyem...

Szerintetek van esélyem dolgozni ATV-ben?

Figyelt kérdés
Diák vagyok, de dolgoznék ott mint sminkes, takarító, vagy bármi. Napi 4 óraban. Szerintetek?
2014. júl. 22. 00:10
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
73%

Már ne haragudj, de ezt honnan az anyjából tudja bárki is?

Esetleg, ha egy ATV munkatárs olvassa, az tudna válaszolni, amúgy meg, talán próbáld meg a weblapjukon, vagy telefonon.

2014. júl. 22. 00:19
 2/11 A kérdező kommentje:
A kérdést azért tettem fel, mert erkel. Olyan válaszoljon, aki tud is (pl. igen, egy ott dolgozó, vagy valaki aki más tv-nél dolgozik) értelmeset mondani. A honlapot nyilván megnéztem, de náluk nem találtam állásokat vagy karrier oldalt, mint pl az rtl-nél vagy tv2-nél. Ha már felhivnam akkor inkább bemennek hozzájuk, személyesen. Azért kérdezem, hátha van valaki.aki tud infót mondani. Ha nincs senki, akkor majd felkeresem őket. Köszi! :)
2014. júl. 22. 00:37
 3/11 anonim ***** válasza:
miért fontos, hogy ATV? A TV2 nem felel meg? :)
2014. júl. 22. 01:09
 4/11 A kérdező kommentje:
az atv mindenképp, mert inkább gazdaság és politika az ami vonz, nem a bulvár. igaz nem érintene, de az a környezet nekem szimpatikus, a tanulatlan celebvilág nem az én világom. nézem az atv műsorait és tényleg azt latom, hogy okos és tanult emberek vannak ott. pl kálmán olga, vagy rónai egon. remélem értitek. :) és azért is, mert lehet hogy majd felnőtt koromban ebbe az irányba mennék tovább.
2014. júl. 22. 01:20
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
Hát ja, ha az ember takarít, akkor ez tényleg fontos szempont. Sminkeléshez értesz egyébként? A szakmád kapcsolódik hozzá?
2014. júl. 22. 01:22
 6/11 anonim ***** válasza:
Biztos vagyok benne, hogy a takarítók és a sminkesek magasröptű beszélgetéseket folytatnak az ott dolgozó, 10x annyit kereső alkalmazottakkal. True story.
2014. júl. 22. 03:16
 7/11 anonim ***** válasza:
51%
Az atv-ben okos tanult emberek... mar ne nevettesd ki magad.