Hogy lehet megszokni egy munkahelyen azt, hogy lekisdrágámoznak, meg ezeket?
A vezetők részéről ez az állandó alázó hangnem ha kérdezel vmit, (pl kérjek e be szetződéshez átláthatóságit. Mert korábban említette. De válaszolni nem képesek normalisan soha.)
Képtelenek arra hogy simán igen, nlvagy nem legyen a válasz, nem megy az asszertív kommunikáció vezetőknél. Mindenáron bele kell szőni vmi becézgetést, egy kis gúnyfűszert egy szu4ka piszka beszólást. Ki sem maradhatna.
És ez a jéghegy csúcsa. Ott van még az is hogy az ő hibájukat a dolgozókra kenik, utánuk kell javítani, mindent kiforgatnak, csak nekik lehet igazuk akkor is ha nincs, ha vki jómunkaerő az is baj, vegyen vissza, képtelenek emberekkel tisztességesen együttműködve dolgozni. Allandóan szükségük van arra hogy másokat lenyomjanak.
Ezek mind ilyen lelkisérült barmok?
Ilyenekből már nem egy vitánk volt. Ez a visszavett verzió amit kiírtam.
Képtelenség maradt nekik sima igennel vagy nemmel válaszolni. A kisdrágámozás. A dedos hülyegyerekként kezelés meg a lejáratás, mindenképpen be kell szólni a semmibe is. Különben felborulna a lelki egyensúlyuk attól ha netán bocsanatot kéne kérni vagy elvállalni a saját hibájukat, de csak a normális hangnemtől is kevesebbnek hinnék magukat.
Nem vágja pofán őket senki az itt a baj.
Lelkifogyatékosokkal kell dolgoznom.
Érdekes hogy a magasabb körök valahogy teljesen hasonlóak az alja körökhöz.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!