Mit lehet kezdeni olyan beosztott kollégával,aki sokkal okosabb a pozíciójához képest,és folyton elégedetlenkedik?
Csak az tudja megoldani a problémákat, aki látja is. Lehet, hogy megmenti majd a céget a süllyedéstől.
Egyesek szerint tapicskolni kell a rosszban, úgy tenni mintha minden szuper lenne, ahelyett hogy felismernénk mi nem jó és mivel lehetne/kellene javítani rajta. Az elégedetlenség nem bomlasztás, ha a meglátás egy sokkal jobban működő, szolgáltató egységet teremt.
#11 - pont ezt akartam én is írni :)
Az is gyakran előfordul (persze a munkahely jellegétől és a pozíciótól is függ) hogy az alacsonyabb szinteken sokkal jobban kiütközik, hogy mi valójában a probléma, magasabb szintekig már el sem jut. Ezért valójában pont az alacsonyabb szinten érhet sokat, ha van egy "látó" ember. Igen, azzal jár, hogy nem lesz elégedett, hiszen látja, hogy olyan gond van, amin könnyen lehetne javítani. Ilyenkor az a kulcs talán, hogy legyen 1-2 szinttel feljebb is valaki, aki fogadja ezeket a jelzéseket és dolgozik a megoldáson.
#13
"Ha normálisan jelezte volna ahol kell"
Akkor is szájba szarják, ahogy mindenhol. Nálunk évek óta vannak jelezve a problémák, le vannak szarva.
Kicsit cinikus komment írsz róla belső fórumon, akkor egyből szólnak a manager-nek, hogy szólján már a kollégára, mert nem mosolyog, amikor térdig állunk a szarban.
Tipik Horty logika...
Nem az számít mit mondanak hanem az, hogy ki mondja!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!