Kontrollmániás titkárnőt hogy kell kezelni?
Adott egy jó munkahely, de a dolgozók életét megkeseríti egy idióta titkárnő, akinek a nyelve a vezetőség hátsójában van alaphelyzetben.
Folyamatosan ellenőriz, ki mit csinál, hol van, mikor jön, mikor megy, még táppénz alatt is hív, mert nem hiszi el, hogy tényleg beteg vagy.
A vezetőség aránylag laza, ha késik valaki 20-30 percet, vagy el kell mennie, elnézőek, na de a titkárnő! Ő már nem! Szól, keres, számonkér, elviselhetetlen! Elment egy hét szabira, elutazott, hát soha még olyan jó hangulat nem volt, mindenki végezte a dolgát, jöttek-mentek az emberek, beszélgettek, senki nem szólt rájuk. Amint visszatért, újra csönd lett, mindenki maradt a szobájába elbújva.
Tanácsra lenne szükség, hogy egy ilyen típusú embert hogy lehet kezelni és leépíteni?
A nem foglalkozunk vele módszer nem vált be, mert akkor mégjobban rádszáll. Ha kinevetjük, bosszút áll .
Kirúgni sajnos nem fogják. Köszi a válaszokat!
En is takarítónőként dolgozom. Egy cég foglalkoztat,és rajta keresztül több helyen is takarítok. De soha eszembe sem jutna,hogy az ott dolgozókat bacogassam.
Ha a vezetőség nem hajlandó komolyan venni a panaszaitokat,akkor csináljátok ki ti. Pl kenjétek össze a wc-t nutellával.
Fejétõl būzlik a hal, erre rájöttem.
Olyan sosincs, hogy a fõnök jófej, de a kisfõnök/titkárnõ egy gyökér (vagy nagyon ritka esetben, ha nem lehet õt kitenni). Ott a fōnök is gyökér csak veletek jópofizik, de mindent a titkárnõn hajt be.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!