Vannak itt vodafone ügyfélszolgálatosok?
Holnap lesz az első köröm - online "interjú ".
Mire számítsak?
Miért olyan nagy a fluktuáció egyébként az ügyfélszolgálatosoknál?
HomeOffice Agent lennék majd!
Ott dolgozom, nem olyan nagy a fluktuáció. Az interjún bejutott jelöltek közül sokan nem bírják az oktatást és a teszteket és kiesnek, vagy rájönnek hogy nem nekik való és feladják. Kb 10-ből 6 kihull 3 hónapon belül.
Amúgy jó munkahely én szeretem. Az interjúról szívesen mesélek ha rámírsz.
3
Milyen feladatokra kell gondolni?
Elképzelni sem tudom milyen feladatot adhatnak 🙄
Azért nem vesszük fel a telefont, mert
1. Több százan hívnak mindenféle faxsággal amit el lehetne intézni pl appon (tudom most pont nem megy még pár funkció, de általánosságban) vagy elolvasni a honlapon az információt. Sokan arra nem képesek hogy rákattintsanak az elfelejtett jelszó gombra vagy hogy egy 4 betűs kódot elütés nélkül beírjanak.
2. Össze-vissza nyomkodják a menüt így persze át kell kapcsolni, ami azt eredményezi hogy kering a rendszerben a hívó és sokat vár, másoktól meg elveszi az időt
3. Nyilván nem minden munkatárs van a toppon, de nem hiszem hogy "semmihez nem értünk" és hát a rendszer sem mindig együttműködő, ha hiba van akkor meg kell várni míg a programot javítják, én hiába állok fejre az ügyfélnek. Magam részéről lelkiismeretesen dolgozom és az ügyfeleim elégedettek szoktak lenni, a feletteseink folyamatosan monitorozzák a munkánkat szóval aki semmihez nem ért az elég hamar lebukik.
4. Vannak olyan értelmes emberek akik 3x visszahívnak és foglalják a vonalat, holott elsőre el lett nekik mondva az információ.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!