Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Vannak itt vodafone ügyfélszol...

Vannak itt vodafone ügyfélszolgálatosok?

Figyelt kérdés

Holnap lesz az első köröm - online "interjú ".

Mire számítsak?


Miért olyan nagy a fluktuáció egyébként az ügyfélszolgálatosoknál?

HomeOffice Agent lennék majd!


2022. júl. 18. 20:03
 1/7 anonim válasza:
100%
Egy volt ügyfélszolgálatos vagyok, van ismerősöm, aki jelenleg is ott dolgozik. Jó munkahely, csak eléggé elcsesztek tavaly egy programot, amit most javítottak ki a héten. Az elmúlt egy év káosz volt, de már alakul a dolog. Ne aggódj, mindenki rendes, jó hely. :)
2022. júl. 18. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Ott dolgozom, nem olyan nagy a fluktuáció. Az interjún bejutott jelöltek közül sokan nem bírják az oktatást és a teszteket és kiesnek, vagy rájönnek hogy nem nekik való és feladják. Kb 10-ből 6 kihull 3 hónapon belül.

Amúgy jó munkahely én szeretem. Az interjúról szívesen mesélek ha rámírsz.

2022. júl. 18. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Szerintem katasztrófa az interjú, behívnak 10 embert egyszerre teamsre, aztán adnak két feladatot, hogy oldjátok meg, miközben ők kívülről figyelnek. Na ha olyan emberekkel kerülsz össze, akik nem a legélesebb kések a fiókban, teljesen mindegy mit csinálsz, az ő hülyeségük utàn kell menni. Amúgy csak beszélj sokat, mert csak az a lényeg, legyél erőszakos, próbáld leuralni a többieket.
2022. júl. 18. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:

3

Milyen feladatokra kell gondolni?

Elképzelni sem tudom milyen feladatot adhatnak 🙄

2022. júl. 18. 21:49
 5/7 anonim ***** válasza:
39%
Mér nem veszitek fel sose a telefont? És mér nem értetek semmihez ha felveszitek nagy nehezen???
2022. júl. 18. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
63%

Azért nem vesszük fel a telefont, mert

1. Több százan hívnak mindenféle faxsággal amit el lehetne intézni pl appon (tudom most pont nem megy még pár funkció, de általánosságban) vagy elolvasni a honlapon az információt. Sokan arra nem képesek hogy rákattintsanak az elfelejtett jelszó gombra vagy hogy egy 4 betűs kódot elütés nélkül beírjanak.

2. Össze-vissza nyomkodják a menüt így persze át kell kapcsolni, ami azt eredményezi hogy kering a rendszerben a hívó és sokat vár, másoktól meg elveszi az időt

3. Nyilván nem minden munkatárs van a toppon, de nem hiszem hogy "semmihez nem értünk" és hát a rendszer sem mindig együttműködő, ha hiba van akkor meg kell várni míg a programot javítják, én hiába állok fejre az ügyfélnek. Magam részéről lelkiismeretesen dolgozom és az ügyfeleim elégedettek szoktak lenni, a feletteseink folyamatosan monitorozzák a munkánkat szóval aki semmihez nem ért az elég hamar lebukik.

4. Vannak olyan értelmes emberek akik 3x visszahívnak és foglalják a vonalat, holott elsőre el lett nekik mondva az információ.

2022. júl. 19. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Milyen volt az interjú, kérdező? Mi történt azóta? Felvettek?
2022. szept. 7. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!