Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » A mondanivaló fontos, ne...

A mondanivaló fontos, ne töröljétek a kérdést. Ilyen helyzetben, mi a teendő?

Figyelt kérdés

Ha a cégek tartanának kóstoltatást a termékekből, hogy milyet rendelhetek a következő időszakra, viszont az alkalmazottak úgy érzik, hogy nem fontos elemei a cégnek, mivel a felelősség náluk nagyobb, gyakran eszközként tekintenek magukra. Megoldások?

Voltam már korábban, másik cégnél, olyan rendeléses megbeszéléseken, ahol az alkalmazottak ott lehettek, minden üzletnek a tagjai, persze a vezetők döntötték el, hogy a következő évre, milyen dizájnt képviselő termékek kellenek. Sok választék volt, a szemnek gyönyörködtető volt, persze a mostani helyzetben, ehető termékekről van szó. Hogyan lehet azt kivitelezni, hogy az alkalmazottak is, fontosnak érezzék magukat?


2021. okt. 14. 12:26
 1/5 anonim ***** válasza:
82%
Bocs, de mit érdekel az téged?
2021. okt. 14. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Alkalmazott vagyok, sok hideget kaptam már, szeretnék én is “fontos” lenni.
2021. okt. 14. 12:32
 3/5 anonim ***** válasza:
95%

alkalmazott.. nem a cég része. Ha meg tudná oldani a munkáltató olcsón az alkalmazott feladatainak az ellátását, mondjuk egy betanított csimpánzzal.. akkor betanított csimpánzokat alkalmazna.


fontos akarsz lenni? Építs saját vállalkozást. alkalmazottként mindig csak másodhegedős leszel, akkor is ha vezetői, döntéshozói pozícióba kerülsz.

2021. okt. 14. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Egy nagyobb cég sem fogja az alkalmazottakkal megbeszélni az ilyeneket. Ha azt akarod, hogy fontos legyél nekik dolgozz jobban, mint a többiek.

Amúgy még sosem hallottam olyanról, hogy a dolgozókat beültetik a vezetői értekezletekre

2021. okt. 14. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Ez tipikusan nem az a munkakör, ahol az alkalmazott fontos tud lenni úgy, ahogyan te azt szeretnéd.

Se márka dizájn, se termék minőség szempotjaból nem releváns a véleményed. Ha a fogyasztók véleményére kíváncsiak, akkor sokkal reprezentatívabb egy kóstoltató kocsi egy forgalmas helyen, mint a dolgozók megkérdezése csak azért, hogy fontosnak érezzék magukat.

A leggazdasagosabb pedig a vezetők megkérdezése, akik ismerik és értik a piac működését és a terméket, amit forgalmaznának.


Ha fontosnak akarod érezni magadat, akkor tanulj olyan szakmát.

2021. okt. 14. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!