Ezekután nem érdemelnék egy bocsánatkérést?
Egy étteremben dolgozom, ahol van házhozszállítás. Néhány hete összekevertem a rendelést, és rossz fajta pizzát küldtem ki, majd visszahívott a vendég, és ingyen kiszállítottuk a rendelését. Tehát a tévedés miatt kapott egy ingyen pizzát.
Következő héten ugyaz az ügyfél visszahívott, hogy ismét rossz pizzát kapott, és küldtünk neki másikat. Ezúttal 100%ban biztos voltam benne, hogy nem hibáztam, mert azt kapta amit kért. Csakhogy a főnök nem hitt nekem, ordibált velem, és levonta a fizetézemből a pizza árát.
Felkészültem a következő alkalomra, a céges sim káryát betettem a saját telefonomba, mert így rögzíteni tudtam a hívást.
Minden a terv szerint halad, hív is a problémás vendég és rendel x fajta pizzát, amit elküldök. Hamarosan érkezik a várt panasz, mely szerint ismét rossz pizzát kapott, és követeli a másikat.
Megyek a főnökhöz, mutatom a felvételt, hogy ezúttal nem hibáztam, és csak annyit mondott, hogy ne küldjünk neki ezután semmit, és visszaadta az előző pizza árát.
A második alkalommal megalázott és ordobált velem, hiába bizonygattam az igazam.
Mikor bebizonyosodott, hogy a vendég csaló akkor csak visszaadta ez elvett pénzem.
Csak úgy le kell nyelni ha igazságtalanúl ordibálnak egy alkalmazottal?
A vendéglátásban egy mondatot kell jól megtanulni:
"Engedd el"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!