1, Utálom; 2, Szociális területen dolgozom; 3, Állami intézmény; 4, Megvan a 8h., de van, hogy túlórázok.
2021. jún. 29. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Szoftverfejlesztő vagyok elvileg, de a legritkábban kell kódot írni (vagy review-zni, vagy dokumentálni). Általában konkrétan más IT szakma feladatait kell csinálni és ez már a második ilyen munkahelyem. :D Lehetne másfél év tapasztalatom, ehelyett technikailag van 0.
Multi.
Nagyon változó, előfordulnak túlórák, de nem mindig azért. Viszont vannak, akik szerény véleményem szerint durván túlzásba viszik, pedig nem hajtanak minket igazán.
2021. jún. 29. 21:53
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
- igen, szeretem
- könyvesboltban dolgozom
- egy nagy cég viszonylag kisebb kirendeltségében vagyk
- 10-11 órázni szoktunk leginkább, de ennek köszönhetően szabadnapjaink is többször vannak
2021. jún. 29. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Autoalkatresz raktar, nagy ceg, szeretem, a jelenlegi helyzetben megfelel, a kollegak tobbnyire jo fejek (aki nem, azzal nem beszelunk), a fonokeim normalisak, a fizetes jo. Tulora nincsen, vagy csak nagyon ritkan, es akkor sem kotelezo, mindig van par ember, aki vallalja, en nem szoktam.
2021. jún. 30. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Alapvetően igen, bár egy kicsit monoton és unalmas. Cserébe home office-ban dolgozom lassan 3. éve.
Egy webáruháznak dolgozom mint adatrögzítő. Kis cég, nincs túlóra soha.
2021. jún. 30. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
irodai munka, de a kényelmesebbik fajta, helyben van, viszont unalmas, a fizetés éppen átlagos, és nincs fejlődési lehetőség, ráadásul külsős vagyok,
2021. jún. 30. 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Ügyfèlszolgálat egy multinál napi 8 órában. Gyűlölöm. Az ember megszakad konkrètan, megállás nèlkül csörög a telefon, napi több száz email. Az ügyfelek persze legtöbbször alapból mèrgesek, bunkók, ordítanak, kötekednek ès meg sem próbálják megèrteni, hogy nem az hibázott aki felveszi a telefont, ő csak továbbítja a problèmát. Amint lehet húzok innen ès biztos, hogy emberekkel (ügyfelekkel) soha többè nem akarok dolgozni. Ja ès a túlórát nem fizetik.
2021. júl. 2. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 A kérdező kommentje:
7- Uh, csináltam ilyet 2 évig, ezt tovább normális ember nem is bírja. Tudom, milyen.. kitartás!
2021. júl. 2. 17:28
9/10 anonim válasza:
Köszi! :)
2021. júl. 3. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Szintén ügyfélszolgálat, egyre inkább elegem van belőle. Túlóra van, fizetik, de a szart is kidolgoztatjak belőlünk.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!