Ki dolgozott idegen nyelvü Help Desk Ticketing System adminisztrátor munkakörben? A tapasztalatok, a kereset, munkaidö beosztás erdekel. Szerettétek a munkátokat?
Figyelt kérdés
2021. máj. 16. 11:13
1/2 anonim válasza:
Helpdesk Ticketing System adminisztrátor, az akkor valamelyik jegyértékesítő rendszernek az adminisztrátora lenne, a kérdező szerint?
Helpdesk - a technikai segítséget adja a telefonálók, vagy a chaten segítséget kérők részére.
2/2 anonim válasza:
Bocsánatot kérek, az még kimaradt az előző válaszomból, még ilyen beosztásban nem dolgoztam, csak általános irodai adminisztrátor beosztásban. Tapasztalat: sokfelé kellett figyelni, mert többféle irat, és többféle adat volt előttünk. Kereset: minimálbér, munkaidő beosztás: általánosságban heti 40 óra, napi 8 órás munkaidővel volt jellemző.
Én a magam részéről szerettem a munkám, bár csak közfoglalkoztatottként dolgoztam ilyen beosztásban. Remélem, tudtam segíteni ezzel az információval.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!