Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » Mennyi időn belül válaszol a...

Mennyi időn belül válaszol a munkáltató?

Figyelt kérdés
Találtam egy álláshirdetést, amely megfelel a végzettségemnek, pályakezdőt keresnek. Jelentkeztem az állásra, még három nappal ezelőtt. A jelentkezési határidő tegnap járt le. Milyen gyorsan, mennyi időn belül jeleznek vissza, hogy kit hívnak el az állásinterjúra? Pályakezdő vagyok, még korábban nem jelentkeztem állásra, így nem tudom, hogy mennek ezek a dolgok. Az álláshirdetésben az is szerepelt, hogy annak is küldenek értesítést, aki esetleg nem felelt meg.
2021. febr. 17. 12:33
 1/5 anonim ***** válasza:
Ezt így nem lehet megmondani.
2021. febr. 17. 12:36
 2/5 anonim ***** válasza:
Ez nem mindig van így, szerintem jobb nem várakozni hanem többre jelentkezni. Még mindig az a jellemzőbb hogy semmilyen visszajezés nem érkezik.
2021. febr. 17. 12:49
 3/5 anonim ***** válasza:
Nem biztos, hogy visszajeleznek.
2021. febr. 17. 12:54
 4/5 A kérdező kommentje:
Itt kifejezetten írja az hirdetésben, hogy tudják, hogy kellemetlen, ha nem jelez vissza a munkáltató, így ők mindig visszajeleznek, akár megfelel a jelentkező, akár nem.
2021. febr. 17. 12:57
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Akkor csak legyél türelemmel. Szerintem 1-2 hét amúgy.

Bár en csak 1 helyről kaptam választ, ahova aztán fel is vettek. Ahova be is hívtak annak idején személyes találkozóra, de nem vettek fel, onnan sem értesítettek. De a legtöbbje nem jelez vissza, ez ilyen, tényleg lelombozó.

2021. febr. 17. 14:30

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.