Kezdőoldal » Emberek » Munkahely, kollégák » A pályakezdőknek miért nem...

A pályakezdőknek miért nem jár semmi anyagi támogatás?

Figyelt kérdés
Pályakezdő vagyok, de még nem találtam munkát, a vírus miatt sokkal kevesebb lehetőség van. Azt mondták, hogy nekem nem jár semmi támogatás (pl. munkanélküli segély), mert még nem volt munkaviszonyom. Állítólag a Foglalkoztatást Helyettesítő Támogatás se jár... Miért nem? És ha valaki külön él a családjától, az haljon éhen? Annak jár, aki 1 évet az utcát kaparta, mert ő dolgozott, de annak nem, aki a vírus közepén fejezte be a tanulmányait?

2021. jan. 5. 14:23
 1/9 anonim ***** válasza:
98%
Nem lehet, mit tenni. Ez van.
2021. jan. 5. 14:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Hogy több maradjon a politikusaink zsebében, azért.

Igen, undorító. De ebben az országban mi nem az?

2021. jan. 5. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
12%
értem, szóval még egy fillért nem fizettél a közösbe, de már nyújtod a markod... hát sajnos ez nem így megy
2021. jan. 5. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
90%

#3

Te biztos sokat raktál a közösbe pályakezdőként, igaz?!

A kormány csak ne akarja tukmálni a gyermekvállalást, ha nem hajlandó segíteni a fiatalokat.

Ha nem jut a pályakezdő munkához, mert b@sznak értelmes munkahelyeket teremteni, akkor miből dobjon a közösbe, okoska?

De, de nekik a dolguk...("ahány munkahelyvtönkrement, annyit hozunk létre" ha-ha-ha. Egy büdös nagy...azt hoznak ezek létre).

2021. jan. 5. 15:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
12%

bocsánat, de a kérdező nem munkát szeretne, hanem anyagi támogatást

egyetértek azzal, hogy segítsük a fiatalokat munkához jutni, de a kérdező a markát tartja, nem dolgozni szeretne

én 15 évet húztam le egy mekiben 18 éves korom óta, egyetem mellett is csináltam, egyszerűbb lett volna csak a segélyt felvenni

mindeki előtt nyiva van az ajtó csak be kell lépni

2021. jan. 5. 16:21