Minden nagyobb multi cég HR osztályán ugyanazok a feladatok, munkafolyamatok nagyjából?
Tehát ez olyan "szakma", amit ha betanul az ember valahol, akkor már egy másik helyen, azonos munkakörben nem kell 0-ról indulni?
Kimondottan most arra a részre gondolok, akik az interjút csinálják, adminisztrálják az új és a távozó dolgozókat, intézik a papírmunkát, szabadságukat stb.
Miért van idézőjelben, hogy szakma? Jobb helyeken emberi erőforrás tanácsadó vagy szervezet és munkapszichológus diplomát várnak a pozíció mellé. Más helyeken az ex-ingatlanos marikát is felveszik.
Egyébként nálunk nem csak a kiválasztás és az adminisztráció a feladatuk. A csapatépítőket, a munkavállalói elégedettséggel kapcsolatos felméréseket, a munkakörnyezettel kapcsolatos fejlesztéseket is ők végzik. Tény, a legtöbb helyen csak szakmai tudás nélkül válogatnak önéletrajzokat, de azért van ilyen is.
Köszönöm a válaszokat!
Azért tettem idézőjelbe, mert tudom, hogy sokan el kezdtek volna kötekedni, hogy a HR nem csak egy dologgal foglalkozik, hanem annak is vannak részterületei stb. Így ezzel próbáltam nekik is eleget tenni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!