Egy irodai ügyintéző és egy titkárnő között mi a különbség? Mennyivel keres többet egy irodai ügyintéző egy titkárnőnél? Érdemes lenne maradnom egy évet pluszba, hogy irodai ügyintéző legyek?
Feltételezem, hogy egy irodai ügyintéző már több érdemi munkát is el tud végezni, tehát nem csak kávét főz, meg leülteti az ügyfeleket, hanem kisebb ügyintéséket is rá lehet bízni...
Ezt csak feltételezem, azt nem tudom, hogy az oktatás milyen, de ha hozzám irodai ügyintéző jelentkezne, megkérdezném, tud-e diktálás után gépelni, postai- és egyéb hivatali ügyintézéshez ért-e, telefonon tud-e hivatalos ügyekben kommunikálni, stb.
Attól függ, hogy hol dolgozik és mi a feladata. Tök mindegy, hogy hogyan hívják. Nem kell hozzá ilyen OKJ képzés sem. Sokan érettségi után jelentkeznek ilyen munkára.
Kell hozzá normális kommunikációs képesség, helyesírás, office programok használata. Régebben gépírás is kellett. Esetleg mindez idegen nyelven is.
Ezért nem érdemes még egy évet maradni.
Szerintem érdemi különbség nincs a befutható karrierben. Mindenhol máshogy hívják ezeket a pozíciókat, más a feladatkör, de nagy az átfedés.
Max azért érdemes elvégezni, hogy egy fokkal könnyebben vághass neki a nem túl fényes karriernek.
Ezért felesleges okj-t tanulni. Inkább nyelvet tanulj, plusz egy másik szakmát, mert ügyintéző lehetsz sima érettségivel is, a leendő munkahelyen úgyis betanítanak az ottani folyamatokra.
A titkárnő kicsit személyesebb, mert ott már a főnököd magándolgait, is össze kell hangolni a céges dolgaival, illetve olyan szinten kell összekészíteni neki a dolgokat, hogy elég legyen átfutnia, aláírnia.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!