Ilyen helyzetben mit tennétek?
Munkahelyet szeretnék váltani, de a főnökünk elég nehezen szokott elszakadni a beosztottaitól.
Csinálhat-e olyat, hogy visszatartja az okmányaimat mint pl. OEP kiskönyvem vagy a narancssárga egészségügyi kiskönyvem és ha volt már valaki ilyen helyzetben, mit lehet ilyenkor tenni?
Ha átkéréssel vennének át az új munkahelyemre, akkor a leendő főnököm számára kellene megküldenie az okmányaimat a volt főnökömnek? Vagy ezeket az okmányokat mindenképp nekem kellene elkérnem volt főnökömtől és eljuttatni az új munkahelyemre?
Mit értesz "átkérés" alatt? Pl. Posta - posta, csak másik?
Az is kérdés, hogy letöltötted a próbaidőt, vagy nem?
Amúgy meg én azt tenném, hogy ügyvéddel mennék, ő mint a jogi képviselőd jár el, talán a szaros kis csicska hr-es nem meri visszatartani az iratokat.
Ill. ha tudod bizonyítani a kárt, konkrétan szerződést kötsz az új munkáltatóval, akkor kártérítésért ill. sérelmi díjért is perelheted, sikkasztásért is fel lehet jelenteni.
Szerintem egyből kiadják a papírokat, és ha ráadásul ezt mind nagy felhajtással csináljátok a cégen belül, hogy az összes munkavállaló értesüljön róla, akkor a munkáltató még segíteni is fog, csak minél előbb menjetek el.
Kihívja a rendőrt? Annál jobb!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!