Van bármiféle teendőm ilyenkor?
A csomagom már az UPS-en belül van, de a nyomon követésnél ezt írja Fennakadás: Intézkedés kérve "Az ön szállítmánya hálózaton belül van, de a kézbesítési címmel kapcsolatban további információkra van szükség. Amint a kézbesítési cím információ megvan, a beütemezett kézbesítési dátum módosítható.
Vecses, Hungary 2018/07/13 16:27 A cég vagy címzett neve téves. Ez késlelteti a kézbesítést. Igyekszünk frissíteni az információt.
Gondolom ha én hibáztam volna, akkor a Nike ide sem tudta volna küldeni Hollandiából a holmit, tehát ha bejött az országban meg minden, akkor az Ups vagy a Nike lehet a ludas.
Minden úgy van megadva ahogy az előző csomagjaimnál, azok késedelem nélkül jöttek, nem látok semmi arra utaló információt, amiben rám utalnának.
Jól értelmezem hogy Ők már rajta vannak problémán?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!