Van bármiféle teendőm ilyenkor?
A csomagom már az UPS-en belül van, de a nyomon követésnél ezt írja Fennakadás: Intézkedés kérve "Az ön szállítmánya hálózaton belül van, de a kézbesítési címmel kapcsolatban további információkra van szükség. Amint a kézbesítési cím információ megvan, a beütemezett kézbesítési dátum módosítható.
Vecses, Hungary 2018/07/13 16:27 A cég vagy címzett neve téves. Ez késlelteti a kézbesítést. Igyekszünk frissíteni az információt.
Gondolom ha én hibáztam volna, akkor a Nike ide sem tudta volna küldeni Hollandiából a holmit, tehát ha bejött az országban meg minden, akkor az Ups vagy a Nike lehet a ludas.
Minden úgy van megadva ahogy az előző csomagjaimnál, azok késedelem nélkül jöttek, nem látok semmi arra utaló információt, amiben rám utalnának.
Jól értelmezem hogy Ők már rajta vannak problémán?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!