Miért sírnak mindíg a bolti dolgozók a vevők viselkedéséről?
Azért mert van 99 normális és egy idióta. Mivel a boltban naponta sokszáz ember megfordul ezért naponta több idiótával is találkoznak, az meg hosszú távon elég zsibbasztó.
Ahol vevőkkel foglalkoznak ott mindig ez van, tök mindegy milyen ipar. Én pl hallottam légiutaskisérőket sztorizni...
Ehhez társul az, hogy mi magyarok szerintem nagyon rosszul viseljük a stresszt, nincs meg a kommunikációs eszköztárunk ahhoz, hogy a problémás helyzeteket kezeljük. Az utóbbi a privát véleményem, nem biztos, hogy így van.
Én mindkét oldalon tapasztaltam rosszat.
Több évig dolgoztam (nem csak eladói munkakörben) egy elegáns üzletben. Voltak kedves vásárlók, voltak közömbösek és ugye sajnos nagyon sok a bunkó, arrogáns gyökér (elnézést, de nem tudok másképp fogalmazni ezekről). De még ezekkel is kedves voltam, és udvariasan bántam, pedig gyakran kerülgetett a sírás. Akkor kezdtem el igazán undorodni az emberektől.
Viszont azt is tapasztalom, hogy van egy eladó típus, aki kiszúrja a normálisabb vásárlókat, akik tuti nem fognak kekeckedni és azokkal flegmák, bunkók. Ahelyett, hogy örülnének neki...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!