Javaslom, légy résen! Valamiért lázba hozza az álarc(ok) látványa. Misztikus világ valóban, de szerintem még nem fogja fel, hogy milyen erőszak szokott általában párosulni az álarc-viselethez. Nagyon kellene figyelned, hogy merre mozdulnak el nála az értékelési szempontok!
2017. aug. 11. 00:21
3/14 anonim válasza:
Ez egy kalap szar. Gratulálok a fiad kifinomult ízléséhez. Gyönyörű..
2017. aug. 11. 00:24
4/14 anonim válasza:
Mi vérben fuldokló koponyás felvarrós dzsekiben jártunk.
Most 40 évesen vezető mérnök vagyok német cégnél, és nem öltem, nem bántottam sem macskát sem mást az idáig vezető úton.
2017. aug. 11. 00:26
5/14 anonim válasza:
Jajj nyugi!
Úgy mondom, mint egy oszlopos tagja ennek a kocka világnak (habár ez a "videótípus" nekem nem jön be) hogy nem gondolja komolyan a fiad. Ha meg igen, az nagy eséllyel csupán a játék és/vagy a videós iránti szeretetéből fakad.
Majd kinövi.
Öszintén no offense de neked mi a fene közöd van a fiad zenei ízléséhez? Annyi "a fiam szereti a metált/kpopot stb ez normális?" kérdés van itt a gyiken, és ez se különb. A zenei ízlés nem egy olyan dolog ami egy csettintésre megváltoztatható, főleg nem egy külső szemlélőként. Ha neki ez tetszik (és esetleg nem ezt bömbölteti egész nap a hangfalon) akkor téged mit érdekel? Rossz ember lett tőle? Esetleg kevesebb a te/más szemében?
(bocs ha kicsit érthetetlenül fogalmaztam, kezdek fáradnk)
2017. aug. 11. 00:30
6/14 anonim válasza:
Légyszíves, mondd hogy csak viccelsz!
2017. aug. 11. 00:32
7/14 anonim válasza:
mondd, hogy*
mondom, fáradok...
2017. aug. 11. 00:33
8/14 anonim válasza:
A klip elég beteg, de ettől a fiad még valószínűleg teljesen normális. Ő most kamasz, lázad, és hatással vannak rá a kortársai, divat, menősködés. Mi csak azért nem hallgattunk ilyen zenéket, mert akkor még nem is léteztek. Be kellett érnünk a Boney M-el, vagy ha nagyon kemények akartunk lenni, akkor az Eddával.
2017. aug. 11. 01:13
9/14 anonim válasza:
Taiils :DD
2017. aug. 11. 06:29
10/14 anonim válasza: