A borravaló miatt gondolhatta meg magát?
Fodrásznál voltam, ennél a csajnál legelső alkalommal. A csaj előttem írt be engem a naptárába, egy olyan napra, amely teljesen üres volt, és mondta is, hogy a szabija után még nincs vendég beírva.
Megcsinálta a hajam, 2600-at fizettem. Odaadtam neki 3 db ezrest és megvártam, míg kiszámolja a visszajárót, nem mondtam, hogy hagyja csak. Odaadta, majd rögtön elhúzta a száját, és közölte, hogy azért majd hívjam fel, mielőtt legközelebb jönnék, hogy tényleg jó-e neki az időpont, amire már beírt engem. Csak ennyit mondott röviden, aztán elköszöntünk, de olyan fura volt az egész.
Most az jár a fejemben, hogy a borravaló hiánya miatt majd hirtelen "nem lesz jó" neki az az időpont, amire egyelőre egyedüliként írt fel? Esetleg majd a további időpontok sem, soha többé? Kereshetek majd másik fodrászt?
Ha annyira biztos vagy benne, hogy borra valót akart, akkor szerintem is keress más fodrászt. Ez még képes és béna frizut csinál legközelebb...
Vagy menj hozzá és vigyél neki legközelebb egy üveg bort, ha annyira borozni akar. :DDD
Ha nem biznisz nekik a biznisz annyiért amennyiért számláznak, akkor vessenek magukra, vagy építsék az árba a borra valót. Én sem szoktam adni sehol, max csak 10-20-100 forintok visszajárása esetén van, hogy azt mondom hagyja... De csak ha pont ilyen kis pénzek járnak vissza, és ezt nem borra való céljából, hanem sietség, praktikum, stb...
Fodrászbol mindenhol rengeteg van, és hacsak nem kiemelkedően jó mester fodrász, akkor 10 ugyanolyan találni bárhol.
Van egy ilyen fura, visszás elképzelésük, hogy azért, mert én, mint kuncsaft oda merek menni, meg borravalót is adjak..
Egyrészt, ha kevés a pénz, akkor építse be az árba és én majd eldöntöm, hogy ér e annyit a szolgáltatás, amit nyújtani tud. (Ja, hogy azután adózni kene??...)
Másrészt mivel bármikor találok másik fodrászt, azt hinne az ember, kicsit jobban igyekeznek a vásárlóikör megtartásán, de ezek szerint a legtöbb fodrász így is tömve van, hogy nemtörődöm flegma stílusban kezeli a neki nem tetsző vendégeket..
Valószínű, hogy borravalóra számított a fodrász.
A legmesszebbmenőkig únszinpatikus számomra, hogy ebben az országban, JÁRANDÓSÁGKÉNT kezeli szinte minden szolgáltató a borravalót. Nem tudnak, nem akarnak különbséget tenni az ADHATÓ és a JÁRANDÓ fogalmak között.
Ha JÁR valami, akkor azt kérjék el nyíltan - és én majd eldöntöm, hogy szeretném-e igénybe venni az adott kondíciókkal a szolgáltatást, vagy sem!
Ami ADHATÓ, arról viszont teljes egészében magam döntök, - elégedett voltam-e a szolgáltatással, vagy sem, ill. tartósan jól teljesít-e az adott szolgáltató, vagy sem (, ha rendszeresen járok oda)!
Nem tudom, mit nem tudnak megérteni ezen a szolgáltatók!
A "pofahúzás" pedig nem illeszthető bele egyik olyan munkakörbe sem, ahol a szolgáltató hivatalból emberekkel dolgozik, - olyan ez, mint a különbség a kereskedő és a boltos között. - A (jó) kereskedőhöz vissza fogok menni, a boltost meg leszarom, még ha fel is kopik az álla, - mert nincs áruismerete, nincs stílusa, igénytelen a munkájában, nem tudja, de lehet, hogy nem is akarja kezelni az embereket, nem naprakész a szakmájában, és egyébként is, alig várja már, hogy kitakarodjak a boltból, mert megzavartam a telefonmasszírozásban. Az ilyen nem eladni, dolgozni akar, hanem csak túlélni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!