Miert lehet az hogy az ugyintézők elhallgatták hogy tulfizetésben vagyok es a korábbi tartozásomon ugrálnak csak? (eon) lehet panaszt tenni? Vagy reszl lentebb
Van egy régebbi tartozásom, annak rendezése kapcsán hol ezt a papirt hol azt kellett potolnom, szinte már naponta járkáltam hozzájuk hogy végre el legyen intézve a reszletfizetés meg a stb.
Erre egyszer egy kedves ügyintéző fogadott aki közölte hogy amugy a korábbi rartozás utáni számlákkal viszont tulfizetesem van es ha szeretném beleszámitja a tartozásba vagy a kövi számlákba, de ki is utalhatja nekem...
Ezt egyetlen ügyintéző sem mondta addig.sőt, olyanokat csináltak, hogy szoszerint mosolyogva rémisztgettek hogy lehet ugy sem kapok részletfizetésit.
Komolyan, mintha nekik az lenne az öröm ha minél jobban szenved az ügyfél.pedig kétlem hogy jutalmaznák őket abban hogy ügyfélellenesek legyenek..
Ilyenkor lehet panaszt tenni vagy jobb ha az egyetlen segitőkesz ügyintézőre nem hivom fel a figyelmet?
Vagy nyilvános köszönet annak aki segitett a többiekkel ellentétben, ertem ez alatt hogy a vezetőségnek cimezve?
Én nem ezt tapasztaltam az eonnál. Nálunk minden 3v februárban van leolvasàs. Ha túlfizetés van automatikusan küldik a pénzt.
Én a biztosítónál tapasztaltam ha nem kérem vissza akkor nem adják.
És hogyan mivel lehet ezt a segitőkész ügyintézőnek megköszönni?
Amugy nem értem a többieket, valami hatalommániás kisemberek akik annak örülnek hogy másokat "szorongathatnak"?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!