Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Veletek is volt már, hogy...

Veletek is volt már, hogy bunkó volt az ügyintéző (bank) vagy én járok mindig pórul?

Figyelt kérdés
Nem ez az első eset, de tegnap eléggé kiakadtam.Voltam bankban számlát nyitni, lehet, hogy furcsa kérdéseket tettem fel(mert nem értettem mindent) és volt, hogy többször rákérdeztem egy dologra. Az ügyintéző először csak unott volt, utána már válaszolni sem akart a kérdéseimre, többször flegma volt és lekezelő. (pl. ilyeneket mondott: ezt már az előbb elmondtam, és ezt egyértelműen bunkó stílusban.) Már a végén teljesen sötétnek éreztem magam. Nem értem az ilyen ügyintézőket, tudom tudom kevés fizetés, cseszteti a főnök, az ügyfél nem érti elsőre a dolgokat stb. De ez még nem jogosítja fel erre, miért kell velem éreztetni a gondjait, nem hinném, hogy nagyobb energia kedvesnek és segítőkésznek lenni, mint bunkónak. Sőt.....:)
2015. febr. 14. 07:52
 1/10 anonim ***** válasza:
46%

-unszimpatikus voltál neki (is),tudom én is sokszor unszimpi vok ,nekik,

-de többször elkísértem a haveromat,aki egy ilyen 185 magas ,szőke ,kékszemű pasi,behízelgő nyájas dumával,dől belőle a finom parfümillat,na szóval elhűlve nézem,hogy milyen kedvesek ,mosolygósak ugyanazok ővele ,akik velem mindig bunkóznak,

2015. febr. 14. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Hát elég megnyerő a személyiségem, nem hiszem, hogy ez az oka...hehehhe. Viccet félretéve,az ügyintéző pasi volt, és általában a pasik ilyen nyersek. A női ügyintézők sokkal udvariasabbak(nem mindig de többségében), pedig az ellenkezőt várná az ember.
2015. febr. 14. 08:27
 3/10 anonim ***** válasza:
78%

Én is jártam már hasonlóképp az agyonreklámozott rafi bankban:

-volt olyan ügyintéző, aki kapásból letegezett (40 elmúltam)

-sms értesítésnél limitet akartam megadni (5000 ft), nem akarta engedni,

-a számla megszüntetésekor rendszerhibára hivatkozott

-mikor visszamentem, nem is engedtek már leülni, egy kis pénztárablaknál állva kellett kitöltenem a nyomtatványokat.

2015. febr. 14. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
23%
Nekem még csak jó tapasztalatom volt ilyenekkel, egyszer egyikkel még el is beszélgettem valamiről.
2015. febr. 14. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
53%

Ha ilyet tapasztalsz, felállsz, és átmész egy másik fiókba. Ennyi.

Általában pont akkor kedvesek, ha valaki új szerződést köt, mert ők valami jutalékot kapnak utána. Én csak érdeklődni jártam egy csomó bankba nemrég, azóta is hívogatnak néha, hogy hogyan döntöttem, megyek-e szerződni, meg hasonlók.

Szóval vagy tényleg nagyon butaságokat kérdeztél (bár ez sem jogosítja fel az ilyen viselkedésre), vagy egyszerűen kifogtál egy bunkó embert, és simán ott kellett volna hagynod a második goromba beszólása után.

2015. febr. 14. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
63%

nekem meg egyzserűen nem csinálják amit mondok


- személyesen voltam bent,nem is egyszer kértem ne utalgassák már továbbra a megtakarításomra a havi összegeket, megint elutalták, megint szóltam, és ISMÉT elutalták, ezután már kiemeltem, hogy miért van ez, amikor mindig szólok, hogy ne utaljanak soha soha többet el a számlámról, visszakérdeztek, hogy aláírtam? nekem kellett volna tudni, hogy nem elég szólni???akkor miért tájékoztattak mindig félre, hogy többet nem utalnak??


- devizaszámlát csak úgy lehetett megszüntetni, hogy a rajta levő kisebb összeget nem adták ki (mert EUR-ban nem fizetnek, az átváltási költség többe került volna és hogy a magyar számlámra átvezessék, hogy felvegyem.

magyarán szószerint lenyelte a bank!


-számlamegszüntetésnél nem szüntették meg a számlám. köv hónapban megint kaptam a kivonatot..erre szóltak hogyvan valami 3 hónapvagy mi, amire itolhatja a bank a megszüntetés napját, addig ugye kezelési költséget fizetheti az ember...erre kérdeztem, hogy akkor minek kérnek egyáltalán dátumot, hogy mikortól szüntetem meg, ha attóla naptólmeg sem szüntetik???


Uni Cr.


a banki ügyintézők általában mindig pont olyanok mint én, hideg, tárgyilagosak, nekem erre van szükségem, nem érdekel a hogyan léte az ügyintézőknek.

2015. febr. 14. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
44%

Utolsó!

A te általad leírt esetekben a banknak mindig igaza volt, szóval ne hőbörögj, ha te vagy a tudatlan!

2015. febr. 14. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

dehogyis!


amior mondtam, hogy visszavonnám az átutalási megbízást. miért nem vonták vissza????


a megszüntetés kapcsán, meg mi az már, hogy nem szüntetikmeg, ha az embermegakarja szüntetnia számlát..?


körbe vannak védve törvényekkel, erkölcstelen amiket művelnek.


eleve ő használja a pénzem, mert erre is köteleznek!!

fizetem a kezelésit mert rá van kényszerítve az ember.

2015. febr. 14. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat :)
2015. febr. 15. 16:10
 10/10 anonim válasza:
A bankoknál is van írásos panasztételi opció? Valami ügyfélkönyv vagy ilyesmi?
2022. szept. 20. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!