Mit teszel, ha a bankod telefonon akar beazonosítani téged ismeretlen számról?
Felhívott egy nő délelőtt, ismeretlen számról (állítólag a bankomból) és mielőtt elmondta volna, mit akar tőlem, elkezdett adatokat kérni, hogy ÉN (?!!) azonosítsam be magamat.. (nevem, születési dátumom, anyám neve.. stb.) Hát én nem adtam meg neki!
Először is: Honnan tudjam, ki ő valójában? Másodszor: Ha ő akar valamit (bármit is!) akkor miért én azonosítsam be magam? Talán előbb ha elmondaná, miről van szó, akkor én eldönthetem, akarom-e magam beazonosítani vagy nem. Vagy csak én vagyok ilyen röghöz kötött agyú? :(
Ja, igen, azt írta ki, "ismeretlen szám".
Hát azért ez nekem nem szimpatikus eljárás, akár a bank volt, akár nem.
Na várj csak, ismertelen számról, vagy számkijelzés nélkül? Mert nem mindegy. Az ismeretlen szám az telefonszám, csak nem ismered (tehát nem nevet ír ki, hanem számot) Én így értelmeztem.
Akik lenulláztak, gondolom nem ügyfelei a Citibanknak, nekik elmondom mégegyszer, hogy ez egy igenis létező módszer, az ember felhív (számkijelzéssel), bemutatkozik, azonosítja magát, majd azonosít engem, és utána beszélünk a pénzügyekről. Sehol máshol nem találkoztam annyira profi ügyfélszolgálattal, mint a Citinél.
Igen, valóban nem mindegy. De ha mobilon felhív valaki, és van szám, akkor kiírja a számot. Oké, hogy az nekem ismeretlen, de egy visszahívható, ellenőrizhető szám.
Ez eseben "ismeretlen szám" szöveg jelent meg csak, semmi más.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!