Miért lesz mindenki egy "agymosott kétlábonjáró reklámtábla"?
Annyi ismerősöm átment már ebbe a vonalba, és nem értem.
De mindenhol ezt figyelem meg, az egész világon mindenhol reklámok mennek.
A zenészek reklámozzák a klippjeikben az adott cipőt, kocsit, ruhát, telefont, mintha véletlenül lenne benne nagyban a márkajelzése.
A játékokban benne van rejtve sokszor egy cég logója.
A sztárok reklámozzák a cuccaikkal a gyártókat, a filmekben felcsillan 1-2 pillanatra egy laptop márkája, vagy egy kocsi márkajelzése, persze mintha véletlen lenne.
A versenyzők kocsija tele van szponzor logókkal, de ez ok, mert ezért fizetnek.
De a hétköznapi emberek miért lettek ilyen agymosott kétlábonjáró reklámtáblák?
Egy csomó ismerősöm hordja ezeket a promós cuccokat, promós sapkát, tollat, szatyrot, de mit kap érte a cégtől? Semmit, még csak nem is ott dolgoznak! De mindegy, de ajánlják is sokan ezt-azt a markát, hogy dejó, ezt használja, térjek át arra én is stb.
Nem mintha érdekelne, de miért lesz a mai világban mindenki ilyen "reklámos"?
Sok Youtubeost követek, és az elején még ilyen egyszerű ember volt, majd most már mindenhol mondja a videóiban, hogy melyik kamerát használja, melyik fényképezővel csinálja, melyik programmal...
Miért lesz mindenki szépen lassan egy reklámtábla?
Így lehet pénzhez, vagy támogatáshoz jutni a legkönnyebben.
A termékajánlósok pl. olcsóbban vehetik az adott márkájú termékeket, a youtubeosok meg tőlük kapnak pénzt, vagy árengedményt az adott készülékre, akár még ingyen is kaphatták cserébe a reklámért. Ugyan ez motiválja a filmeseket és az autóversenyzőket is. Manapság a pénz mozgat mindent, ebbe bele kell törődni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!