Szerintetek is gyalázatosan viselkedtem a pénztárnál?
Álltam az amúgy is hosszú sorban a boltban, előttem és utánam is nagyon sok ember, mire végre csak egy ember van előttem.
Viszont Ő minden egyes terméket külön akart lehúztani és külön akart kifizetni, merthogy mindegyikre külön-külön felakar használni egy 10%-os kupont, és volt legalább 15-20 dolog amit ilyen módon megszeretett volna venni.
Már az elején is éreztem, hogy mindjárt felrobbanok, de akkor jött el a holtpontom, amikor kb az 5-6. terméknél, nem fogadta be a kuponját, mert az nem érvényes az akciós termékekre, és hogy Ő akkor nem viszi el, sztornózni kellett, amihez ugye előkell hívni valahonnan egy olyan boltost, aki tud sztornózni.
Na ott felrobbantam, és kifordultam magamból, hogy nem hiszem el, hogy miért kell ennyire szivatni az embereket, hogy már itt várunk mióta, de nem, Ő akkor azt a szájvizet nem viszi el, mert kupon nélkül 1000 forint, kuponnal meg 900 forint, és az nagy összeg, ezért megéri fenntartani a sort, és még ott van a többi szarod, amivel összesen tudsz spórolni így kuponozgatva legalább 2000 forintot, de legalább itt szívunk miattad mindannyian akik mögötted állunk.
Erre a pénztárosok egyből úgy néztek rám, mint egy utolsó szar emberre :D
Régi vagyam, hogy a kuponosoknak, bankkartyasaknak legyen sajat pénztaruk, mig aki készpénzzel fizet szintén. Aztan varjanak egymasra.
Én is szoltam volna, mindig szolok ilyen és hasonlo szituaciokban. Volt olyan is, hogy bemondtak érkezik a pénztaros, vartunk +5 percet, senki nem jott. Kihivtam a fonokot, mert a panaszkonyv nem sokat ér, eltuntetik belole a bejegyzéseket.
A sparban 20%-os kupon van.
A müllerben van 10%-os, de az a vásárlás végösszegére vonatkozik.
Nem lehet h kitalált a sztori?? 😎
#11 "Kihivtam a fonokot, mert a panaszkonyv nem sokat ér, eltuntetik belole a bejegyzéseket."
Ez nem eltüntetés, ez a törvény szerint a kötelességük, hogy a következő panaszost ne befolyásolja az amit előtte írtak be.
Ilyenkor nem tűnik el a beírás, a panaszkönyv lapjait nem lehet csak úgy kitépni és eltüntetni.
"A kereskedelmi tevékenység ellenőrzésére jogosult hatóságok két évre visszamenőleg vizsgálhatják a vásárlók könyvébe tett bejegyzéseket, valamint az írásbeli vásárlói panaszra adott válasz másodpéldányát.
A vásárló megkapja bejegyzése egy példányát, az eredi bejegyzés, amely tartalmazza a vevő nevét, címét a panaszkönyvben maradt. Egészen a közelmúltig!
GDPR
Az Európai Unió adatvédelemi reformja, a GDPR miatt 2019. április 26-tól az előírások annyiban módosulnak, hogy a panaszt vagy javaslatot tartalmazó oldalt a vásárlói beírást követően haladéktalanul el kell távolítani azért, hogy a korábbi bejegyzéseket és a bejegyzők adatait más fogyasztók ne láthassák. A kereskedőnek ezeket az oldalakat elzártan kell megőriznie, és szükség esetén a hatóságnak kell megmutatnia."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!