Hogy tudnak emberek furgonvezetőként dolgozni hogy az ülésen alszanak és napi 2-3 óra pihenőidejük van csak, mennyi ideig lehet ezt bírni egészségkárosodás nélkül?
Mennyi okos (hülye) van itt :DD Igenis a mai napig van olyan, hogy az ülésen alszanak, nincs hálófülke, de az még a szerencsésebb eset ha megállnak aludni, némelyik fényes nappal úgy tántorog a sávjában mint a lóhugyozás mert szerencsétlen ember küzd azért hogy ne csukódjanak le a szemhéjai... főként az ukrán, moldáv, makedón, török, román "furgonosok" az ilyenek.
És ne aggódj, ezek már rég egészség károsultak, belső szerveik már rég tropák, az ereik olyan szűkek hogy jó hogy nem robbannak fel, 40 évesen úgy néznek mint mint a 60 évesek ... nem sok van hátra nekik, ez már csak amolyan "már mind1" dolog :D Ép eszű ember nem vállal be ilyet, de még maga a furgonozás hálófülkéssel is embertelen.
Kérdező
1. nemzetközi fuvarozás nagy kamionokkal történik, nem furgonokkal.
2. a kamionok fülkéi megfelelően vannak kialakítva ahhoz hogy abban aludni is lehessen.
3. a kamionok vezetőinek kötelező pihenőideje van, mivel ma már GPS-el kell közlekedniük, ki se tudják játszani, a maximálisan lehetséges vezetési idejük után meg kell állniuk és pihenniük, aludniuk kell.
Barátunk kamionozott. Úgy oldotta meg a cég, hogy folyamatosan mehessen az autó amennyit csak lehet, hogy 2 sofőr ment egy szállítmánnyal és felváltva vezettek. A kamion fülkéje 2 személynek is alkalmas volt, főzni is tudtak maguknak, vagy legalább melegíteni a kajájukat. Még így volt kötelező állásidő amikor egyikük sem vezethetett.
Ennek ellenére rendkívül kényelmetlen, kimerítő munka és az ember vagy alkalmas rá, hogy nemzetközi fuvarozásban dolgozzon, vagy nem. Barátunk nem alkalmas rá, pár út után nem folytatta. Neki nem érte meg, nem tudott eleget pihenni, zavarta, hogy idegen helyen kell állandóan töltenie az úton az idejét. Pedig 10 éven keresztül dolgozott külföldön, turisták között, tehát nem a nyelvismerettel, nem a kommunikációval volt gondja.
Sokan viszont szeretik csinálni, vagy simán csak kapnak annyit fizetésnek, hogy azért megéri nekik.
#7 Tudod te egyáltalán milyen egy furgon?
Nem hiszem.
Hubanyeg... Nos
1. hótziher, hogy van nemzetközi furgonozás, mivel csináltam vagy 5 évig
2. Ami nemzetközibe jár kocsi, abban mindben van ágy és kályha, különben megy a bünti bamm bamm
3. Már senki nem mer egyseggel megfordulni madridból, mert ha buxi van ( a pályakamerákon egy perc alatt visszakeresnek) megy a bünti bamm bamm
4 ha nem is teljesen szabájosan hajtják a furgisokat, a 8-9 óra pihenő minimum meg van naponta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!