Hogyan zajlik egy lelki segély szolgálati beszélgetést? Tapasztalatok?
Figyelt kérdés
2020. szept. 10. 12:20
1/4 anonim válasza:
Nem nevezném beszélgetésnek. Azért a vonal végén egyszerű munkásemberek ülnek, nem nagyon tudnak semmi értelmeset mondani. Párszor felhívtam ilyeneket érdekességképpen.
2/4 A kérdező kommentje:
Nem képzett pszichológusok?
Hát nem hangzik jól.
És nem bunkók? Vagy ilyesmi?
2020. szept. 10. 13:12
3/4 anonim válasza:
Eléggé vegyes tapasztalataim vannak.
Az általános lelkisegély vonalnál - 116-123 - csak "tüzet oltanak", nincs türelmük igazán. 0-24-ben elérhetőek.
A református lelkisegély és a Délután Alapítvány NAGYON RENDESEK!!!(Telefonszámuk a honlapjukon megtalálható.) De ők csak korlátozott, RÖVIDITETT IDŐSZAKBAN elérhetőek sajnos.
4/4 anonim válasza:
Sok segítő szervezetnél komolyan képzett önkéntesek ülnek. Nem olyan, hogy bemegy valaki az utcáról és a telefonhoz ültetik, hanem először oktatják őket, aztán egy profi mellett hallgatják a konkrét eseteket, aztán már ők is felveszik a telefont, de ott ül mellettük a profi és utána vihetnek egyedül is vonalat, de folyamatosan kötelező nekik a szupervízió (hogy a tapasztalataikat megbeszéljék pszichológusokkal) és a továbbképzés.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!