Ezt miért csinálják egyes emberek?
A nyilvánvaló és szánalmas és teljesen értelmetlen kamuzásra gondolok, aminek még tétje sincs ráadásul.
Pl:
1. Sógornőm megy az anyjának panaszkodni hogy ő háromszor megkérdezte, jó lesz-e pizza ebédre ha megyünk, és mi gonoszak nem válaszoltunk. Valójában 1x kérdezett annyit, hogy van-e ötlet vagy rábízzuk. Ha odaadnám a kezébe a messengeremet nem tudna rámutatni hol volt 3x megkérdezve ennek ellenére így adja elő, mikor sokkal kulturáltabb lenne pl hogy nem beszéltük meg, vagy bármi.
2. Vállakozó vagyok, ügyfélnek küldök számlát többnyire 5 napos fizetési határidővel. Az ötödik napon felhívom hogy mizu, azt mondja, nem kapta meg, küldjem újra. Nem tudja, hogy én látom a számlaértesítőnél, hogy mikor nyitotta meg (és többnyire 1-2 napja meg van nyitva). Legtöbbször ilyenkor azt mondom hogy oké küldöm, nem csinálok semmit, és másnap mágikusan visszaír, hogy köszöni szépen megkapta. Erre sem értem mi szükség van úgy őszintén.
3. Bárki mondja, hogy de hiszen ő 2x-3x hívott és én nem vettem fel. Kezemben van munka miatt a telefon egész nap kb, ráadásul okosóra is rezeg ezerrel ha hívnak. Mikor utána találkozunk, szintén mondja hogy de hiszen hívtalak. Mondom neki hívj már fel most, és hirtelen (nyilván) működik, emberünk meg teszi a fejét, hogy jé, most poooont jó.
Remélem sikerült érzékeltetni mire gondolok, szóval igazából tényleg 0 tétje van hogy kamuzik-e és mégis megteszi hogy magát jobb színben tüntesse fel. Miért ?
1 es 3, erre azt mondom, hogy mar velem is elofordult tobbszor is, hogy nem kaptam meg valamit, es utana screenshot-okkal igazoltak, hogy ok kuldtek vagy hivtak.
A 2-re nem tudom a valaszt sajnos.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!