Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Ti mit tennétek a rendeléssel,...

Ti mit tennétek a rendeléssel, visszaküldenétek?

Figyelt kérdés
Rendeltem online ruházatot, 3 nadrágot és két felsőt. Két hétre rá megjött a csomag, volt benne 2 nadrág és egy felső. Tehát egy felső és egy nadrág hiányzott. Próbáltam hívni őket, írtam 2x e-mailt is, semmi. Egy hétre rá jött az újabb csomag, a két elmaradt ruhaneművel, DE! benne volt a az előzőleg már megkapott 2 nadrág és felső is. Viszont kifizetve nincs, a számlámról nem vonták le. Szívem szerint visszaküldeném, mert ez most olyan mintha loptam volna. Viszont pont ez a járványos időszak van, a posta előtt 10 méter hosszú sor áll, szájmaszk, stb.. őszintén semmi kedvem most postára menni. Viszont így a lelkiismeretem se nyugodt. Ti mit tennétek? Nagy bűn lenne ha megtartanám őket?
2020. máj. 11. 16:27
 1/8 anonim ***** válasza:
68%
Jelezném nekik és kifizetném a különbözetet. Így meg is tartottad a ruhát, de nem is "károsítottad" meg az eladót, és otthonról kényelmesen elutaltad a pénzt extra idő/energiabefektetés nélkül.
2020. máj. 11. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Mondjuk irnek az ufire, hogy ketszer kuldtek ki ugyanazt a megrendelest. Mivel ezt konkretan nem irtad.
2020. máj. 11. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
50%
1: Persze, ki az a hülye, aki kifizeti azokat, amiket meg sem vett? Ne vicceljünk már!
2020. máj. 11. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Ha kifizeti, akkor azzal megvette, ez a kérdés dilemmája.
2020. máj. 11. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

A visszaküldés postán megy? Van, ahol küldenek házhoz futárt érte.

Én ezen nem rágnám magam, nem csinálnék vele semmit, elkönyvelném kárpótlásnak amiatt, hogy az ügyfélszolgálat nem reagált a mailekre. Simán lehet amúgy, hogy az is, reagálni nem reagáltak mert lusták/túlterheltek, de a rendszerben tobábbították, hogy gond van, és emiatt újra kiküldték a várt csomagot. Jártam így már (nem ruhával), hogy visszajeleztek, hogy tartsam meg, amivel a gondom volt, és jött új csomagban, ami kellett.


De ha nagyon bànt a dolog, akkor írj az ügyfélszolgálatnak, hogy küldjenek érte futárt, és akkor visszaküldöd. Saját költségeden eszedbe se jusson.

2020. máj. 11. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Basszus, tényleg, ha postán csomagként küldöm, az nekem pénzbe kerül. Akkor viszont biztos nem küldöm vissza. Nehogy már még én fizessek mert ők elb_szták.
2020. máj. 11. 18:35
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Te korrekt voltál, írtàl nekik, nem a te bajod, ha nem válaszolnak Ha fontos nekik, úgyis szólnak, ha nem, akkor hagyd. Biztos nem dilemmáznék ezen annyit.
2020. máj. 11. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Kicsit offtopic tanács, de: megbízható webáruházból rendeltél? Nem kell ide belinkelni az oldalt (ne reklámozzuk :)), de gomba módra szaporodnak a "webáruházak" mostanában.
2020. máj. 11. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!