Igaza van azoknak akik azt mondják hogy a TheVR-os srácokat (Janit és Pistit) már csak a pénz érdekli és nem is a rajongóik?
Az látszik jól, hogy náluk az az első, hogy mindent kimaxoljanak. Erős bizonyítási kényszerük van. Szerintem elsősorban ez motiválja őket. Ezt az tudja megérteni, aki szintén maximalista. Ha megnézed a legutóbbi room tourt, ilyen szintű stúdió rendszerrel és eszköztárral lehet, hogy még PewDiePie sem rendelkezik. Ami nekik van, az már 4 emberre való stúdió szám, a kiépített infrastruktúra is már a nagyobb magyar médiacégeket idézi. Vagy említhető a több különálló szélessávú internet csatlakozásuk. Csak érzékeltetésképpen, saját szervert üzemeltetek cégek számára, de nekem is csak egy szélessávú előfizetésem van hozzá.
Ha a pénzügyi oldalát nézzük, az, amit csinálnak, egy vállalkozás. Egy vállalkozásnak vannak ügyfelei, ezek itt a nézők, akik fizetnek a szolgáltatásokért, ami ebben az esetben rendszeresen megjelenő videós tartalom. Nyilván érdekük, hogy meglegyen egy bizonyos nézőszám és feliratkozó szám is, mert egyrészt belőlük jön a bevétel egy része, másrészt a szponzorok ez alapján mérik le, hogy melyik videós mennyi embert tud elérni, egy reklámozott termék esetén mennyi vásárlással lehet számolni.
Már az elejétől kezdve a pénz érdekli őket...gondolkozz már :D Nem hiába ők az első magyar hivatalos megélhetési videósok :D
Ettől eltekintve gyártanak olyan tartalmat ami tetszik a nézőknek.
Speciel nekem nem.De lehet azért mert nem tartozom bele a 12-15 éves korosztályba...
A reklámok és a szponzoráció egy érdekes dolog. Ha valaki mindezt túlzásba viszi, akkor az kontraproduktív, mert egy szintnél nagyobb bevételt nem fog vele elérni, mivel akkor a sok reklámmegjelenés miatt pártolnak el a nézők. A nézők zöme mindig is a szükséges rosszként tekintett a reklámokra. A szponzorált termékbemutatók is csak akkor hasznosak, ha a nézőtábor is úgy ítéli meg, hogy a bemutatott termék jó, a csatorna tematikájába illő és számára elérhető.
Az influenszerek mindezzel tisztában vannak és már kitapasztalták, hogy mi az a reklám mennyiség, amit a nézőkre zúdíthatnak anélkül, hogy az különösebb visszatetszést keltene. Mindenki még éppen annyi reklámot és szponzorációs tartalmat vállal, amennyi éppen még nem lép át ezen a határon. Nyilván van sok olyan influenszer aki ezt úgy kommunikálja a nézők felé, hogy "lám milyen korrekt vagyok, nálam nincs annyi reklám, pedig lehetne több is". Ezzel nincs is baj, az influenszerek ebből élnek és még hasznos is a tevékenységük, ha nem csak egyszerűen bemutatják, hanem ki is próbálják a termékeket és átadják a megszerzett tapasztalataikat. Ennek következménye, hogy kevesebb vevő hoz hibás döntést egy termék megvásárlásakor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!