Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Ti tettetek már panaszt...

Ti tettetek már panaszt emberekre? Pl. Bolti eladóra, ügyfélszolgálatosra, stb.

Figyelt kérdés

Például nagyon paraszt volt ok nélkül, vagy nem jól végezte a munkát.

Miért tettetek panaszt?

Írtatok panaszkönyvbe, telefonon vagy email-en tettétek?

Mi volt a válasz?


2018. febr. 1. 20:06
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
65%
Nem tettem. Néha úgy érzem, hogy megérdemelnék, de mindenkinek lehet rossz napja.
2018. febr. 1. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
53%
Soha, mert nem vagyok ilyen kicsinyes, szánalmas ember. Ha valamilyen személyes ellentétem van valakivel, akkor azt felé intézem, csak akkor keresném fel a felettesét, ha valamilyen anyagi kárt okoz nekem, vagy nem hajlandó kiszolgálni normális minőségben.
2018. febr. 1. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
65%
Nem. Előfordul, hogy valaki(bolti eladó, ügyintéző, stb.) kihoz a sodromból, de akkor azt közlöm vele és nem hívatom a főnökét, stb.
2018. febr. 1. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
51%
Nem tettem. Mindenkinek lehet rossz napja,nem lehet mindig kedvesnek lenni.
2018. febr. 1. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
40%

Nem tettem/teszek ilyet, de sajna egy ideje vannak, akik sportot űznek ebből. Pedig:

a, mindenki hibázik az élete során;

b, mindenki megkapja a sorstól azt, amit érdemel, fölös ezt még cizellálni pluszban.

2018. febr. 1. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
90%
Én tettem. Nagyméretű műszaki cikket vásároltam, megkértem az áruház alkalmazottját, hogy vegye le, és segítsen elvinni a pénztárig. A fiatalember hátat fordított, és a válla felett visszaszólt, hogy "feleségül ne vegyelek?" No, ezért kerestem meg a főnököt, elmondtam, mi történt, azt is, hogy itt vagyok, továbbra is szeretném megvenni, amit kinéztem, tud-e intézkedni. Elnézést kért, aztán ketten elvitték a cuccot a pénztárig, majd az autómig, és kaptam 15% árengedményt. Azt, hogy mi történt a bunkó fickóval, nem tudom, nem is érdekel.
2018. febr. 1. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
85%

igen, rendszeresen teszek panaszt, ha valami nem tetszik. sima mogorvaságot még elnézek, de nagyobb hibákra, kifejezett bunkózásra, alázásra igenis panaszkodok.

Szerintem úgy megy előre a világ, ha jelezzük, hogy mi szorul javításra.

Ha valami kiemelkedően pozitív tapasztalatom van, én azt is jelezni szoktam, megér egy emailt, hogy valakinek jó napja legyen.

2018. febr. 1. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
5%
Nem írtam bele a történteket. Engem állandóan hátrány ér az életem során, szerencsétlen vagyok, nem akarok más ellen munkálkodni, mégha "meg is érdemelné". Emellett mindenki hibázik, lehet tényleg csak rossz napja volt.
2018. febr. 1. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 A kérdező kommentje:

2.: Szerintem a 6-os válaszoló nem kicsinyes és nem szánalmas, amiért egy ekkora bunkóra panaszt tesz. :) Ráadásul hogy megérte! :D És a 7-es sem szánalmas. Valóban csak úgy tanulják meg, hogyha szól valaki.

Persze, ha csak flegma, meg nem mosolyog, az egy dolog, de ha beszól, becsmérel, megbánt, akkor azt miért kéne hagyni?


Köszi a válaszokat! :)

2018. febr. 2. 09:36
 10/12 anonim ***** válasza:
93%

Igen, mikor egy órát vártam az ügyintézőre, mert az előttem lévő valami ismerőse volt, és 45 percen át a szomszédról meg istennyiláról beszélgettek munka helyett.


Mikor végre hajlandó volt velem is foglalkozni, kérettem a főnökét, aki be is hívatta munka után magához.

Persze a szemében én voltam a bunkó, de könyörgöm a munkahelyen ne trécseljünk már, hanem dolgozzunk.


Ezért itt nem ejnye-bejnye jár, hanem "lehet menni haza".

2018. febr. 2. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!