Ti tettetek már panaszt emberekre? Pl. Bolti eladóra, ügyfélszolgálatosra, stb.
Például nagyon paraszt volt ok nélkül, vagy nem jól végezte a munkát.
Miért tettetek panaszt?
Írtatok panaszkönyvbe, telefonon vagy email-en tettétek?
Mi volt a válasz?
Nem tettem/teszek ilyet, de sajna egy ideje vannak, akik sportot űznek ebből. Pedig:
a, mindenki hibázik az élete során;
b, mindenki megkapja a sorstól azt, amit érdemel, fölös ezt még cizellálni pluszban.
igen, rendszeresen teszek panaszt, ha valami nem tetszik. sima mogorvaságot még elnézek, de nagyobb hibákra, kifejezett bunkózásra, alázásra igenis panaszkodok.
Szerintem úgy megy előre a világ, ha jelezzük, hogy mi szorul javításra.
Ha valami kiemelkedően pozitív tapasztalatom van, én azt is jelezni szoktam, megér egy emailt, hogy valakinek jó napja legyen.
2.: Szerintem a 6-os válaszoló nem kicsinyes és nem szánalmas, amiért egy ekkora bunkóra panaszt tesz. :) Ráadásul hogy megérte! :D És a 7-es sem szánalmas. Valóban csak úgy tanulják meg, hogyha szól valaki.
Persze, ha csak flegma, meg nem mosolyog, az egy dolog, de ha beszól, becsmérel, megbánt, akkor azt miért kéne hagyni?
Köszi a válaszokat! :)
Igen, mikor egy órát vártam az ügyintézőre, mert az előttem lévő valami ismerőse volt, és 45 percen át a szomszédról meg istennyiláról beszélgettek munka helyett.
Mikor végre hajlandó volt velem is foglalkozni, kérettem a főnökét, aki be is hívatta munka után magához.
Persze a szemében én voltam a bunkó, de könyörgöm a munkahelyen ne trécseljünk már, hanem dolgozzunk.
Ezért itt nem ejnye-bejnye jár, hanem "lehet menni haza".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!