Ha egy vásárló szándékosan provokál minden alkalommal, naponta akár többször, mit lehet tenni?
Tartsd fel őket. Valamit mindig direkt ronts el, hogy ne érje meg a te kasszádhoz menni. Vagy ha nincs erre lehetőség, csigalassúsággal csináld. Ha mondanak valamit, kérdezz vissza, mintha nem hallanád, és utána is mond, hogy még mindig nem érted, mondja hangosabban és lassabban. A lényeg,hogy játszd a hülyét, az értetlent. Szóval: "hogy? Hogyan? Tessék? Nem értem? Mi?" Ha valamilyen jelzőt mondanak ezek után " Komolyan? Tényleg? Nahát?"
Ha szexuális tartalmú megjegyzést tesznek, vagy fenyegetnek, az ne értsd meg "Hogy mondod? Ezt most nem értem?"
És tarts szemkontaktust, ne te szakísd meg, amikor dumálnak hozzád, ne csilálj semmit csak figyelj rájuk "Ezt most nem értem" (majd kiszopod akkor megérted) "Nahát, mit akarsz kiszopni?" (Kis ribim játsza a hülyét) "Ne aggódj nem úgy nézel ki mint egy ribi" (Nyalogasd a gólyóm) "Egy gólyód van csak, nahát,ez nem gondoltam volna, ne aggódj egy golyóval is férfi vagy" (Mit tökörészel?Sietünk!) " Örülök, hogy ráértek.
#24 embertelen jó, komolyan (nem értem, miért nulláztak le), szerintem zseniális :) Úgy megnéznék egy ilyen műsort :D
Komolyan, volt kasszásként mondom, hogy tökéletesen működő módszer az idióta és a szelektív halló játszása, jobban ki tudod akasztani vele a sok szemetet, mint bármi mással, hiszen az lenne a céljuk, hogy felhúzzanak és kiakasszanak, ehelyett te fogod a neked tetsző részeket a mondandójukból, és úgy csavarod ellenük, hogy még csak azt se mondhassák, hogy bunkó vagy, mert nem. Felettem szépen leírták, hogy küldd el a vásárlót kedvesen és udvariasan a jó édes ... anyjába.
nyugodtan oltsd le
én is dolgoztam üzletben (Telekom) 2 perc után megmondtam hogy moderálja magát, vagy nem szolgálom ki
nem moderálta magát, erre odajött egy ügyfél és a nyakánál fogva kirakta, mert siet :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!