Egy vásárló mit tehet meg az eladóval?
Hívathatja a főnőkét? Az eladó köteles szólni a főnökének?
A vásárló káromkodhat, beszélhet vele idegesen?
Boltban teheti máshova a terméket, mint ahova való? (pl ha meggondolja magát és nincs kedve megkeresni hol volt a cucc)
Ha valamiért mégse tudja kifizetni a termékeket, otthagyhatja, vagy vissza kell tennie a polcra?
Válaszaim, a kérdések sorrendjében:
- Kis közértben igen, nagyobb helyen nem, ott viszont van panaszkönyv a vásárlók számára (szerintem a hipermarketekben is, a vevőszolgálatnál kell lennie)
- Kötelesek szólni, vagy a panaszkönyvet rendelkezésedre bocsátani
- Elméletben nem, tehát becsületsértést nem követhet el, gyakorlatban sajnos el kell tűrnie az eladónak az ilyen vevőt is (Eladó a vevővel viszont sem elméletben, sem gyakorlatban nem lehet flegma vagy ingerült)
- Nem illik, de lehet
- ilyenkor az a bevett rutin, hogy a pénztárnál marad, ahonnan aztán a személyzet dolga visszatenni a polcra
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!