Ez a napszemüveg miért ilyen olcsó?
Szerintem azért mert műanyag és a fa minta csak nyomtatott meglehet nagyon olcsó a kinézete.Ha tetszik vedd meg mert jó ár csak azért nézz utána hogyha esetleg nem kapnád meg a csomagot akkor a pénzt visszaadják-e :)
Ja igen meg azért lehet olcsó mert gondolom egy műanyag üveg a lencséje szóval semmi uv védelem
És pl a dmes, rossmanos, pár ezer ftos napszemüvegek jobbak?
Mert akkor már tényleg olyan kéne, ami véd is.
Vagy tudtok ebben segíteni, hogy hol érdemes.
Tudom, hogy egy optikában csak a keret 50000+ ft, bár ott gondolom garantálva lenne a védelem.
Esetleg ötletek.
/nyilván nem 300 ftos a cél, ez csak megtetszett/:)
Mert egy napszemüveget baromi olcsó előállítani.
Csak a márkáért kérnek el egy rakás pénzt azoktól, akik elég nagy lúzerek egy névért fizetni.
Itt egy cikk erről:
- - - - - - - - - - - - -
TUDJA, MIÉRT OLYAN ROHADT DRÁGÁK A MÁRKÁS NAPSZEMÜVEGEK?
Egy márkás napszemüveg, mondjuk egy eredeti Ray Ban, Oakley vagy Persol-modell nem olcsó mulatság, simán elkérnek érte 80-100 ezer forintot is. Nem is beszélve a nagy divatmárkák napszemüvegeiről: Armani, Bulgari, Prada, Versace, Ralph Lauren, Dolce & Gabbana, Chanel, Burberry, Tiffany – az összes híresebb luxusmárka logójával találkozhatunk napszemüvegek szárán is, általában igen súlyos összeget mutató árcédula társaságában.
Ennek a sok márkának a napszemüvegeit, amiket most felsoroltunk, mind egyetlen cég gyártja és árulja. És ennél még sokkal többet is. Ez a cég az olasz Luxottica, ami gyakorlatilag versenytárs nélkül tartja az egekben a márkás napszemüvegek árát.
A Luxotticát 1961-ben alapította egy akkor 26 éves olasz műszerész, Leonardo Del Vecchio (ma 79 évesen Európa egyik leggazdagabb embere, a vagyonát 20 milliárd euróra becsülik). 1967-ben kezdett el a cég napszemüvegek gyártásával, majd 1974-ben az árusításukkal is foglalkozni. Az üzlet szépen csordogált, a nyolcvanas években elkezdett Olaszország határain túlra terjeszkedni a cég, 1988-ban pedig az Armanival megkötötte az első licencszerződését, amivel egy híres nemzetközi márkanevet használhatott a napszemüvegein. A kilencvenes éveket hasonló szerződések kötésével, és a konkurensek módszeres felvásárlásával töltötte a cég, így került hozzá a világ két legismertebb napszemüveg-márkája, a Ray Ban 1999-ben (640 millió dollárért), és az Oakley 2007-ben (2,1 milliárd dollárért).
Ma a globális napszemüveg-piacon a Luxocitta részesedése 80% feletti, egyetlen épkézláb konkurensük van, a szintén olasz Safilo (ők egészen hasonló módszerrel építkeznek, övék többek között napszemüvegben a Polaroid, a Carrera, a Gucci, a Dior és a Tommy Hilfiger). A cég forgalma tavaly 7,6 milliárd euró volt, és a Wall Street Journal számításai szerint eszement profitrátával dolgoznak: minden befolyó dollárból 64 cent náluk marad nyereségként. Persze ebből lejön még a nagy divatmárkák licencdíja, meg a luxustermékeknél mindig fontos marketing – és még így is marad 52 cent tiszta profit minden dolláron. Ezt nem csak az árak magasan tartásával érik el, hanem azzal is, hogy a legnagyobb piacokon a napszemüvegek terjesztését sem adják át másnak, saját bolthálózataik vannak. Ezek is különféle fantázianeveken, amelyekről senki nem sejti, hogy egy kézben futnak össze: Lenscrafters, Pearle Vision, Sears Optical, Target Optical, Eyemed, Glasses.com.
A szemészek szerint egyébként a napszemüveg egészségügyi funkciója, vagyis a szem védelme az UV-sugaraktól technikailag nem túl bonyolult és költséges megoldani. A WSJ-nek nyilatkozó szakemberek szerint egy napszemüveg árából a 40-70 dollár (kb. 10-20 ezer forint) feletti rész már a márkanév ára.
Forrás: [link]
A négyből három 700 forintért van hirdetve. A műanyag árát ne is nézd, mert az semmi. Ha csak 75%-a a lencse (mert UV-védőnek hirdetik) és 25% a jutalék rajta akkor is megérte.
Ne azt nézd hogy mennyire olcsó, mert ez csak Kínából olcsó. Ugyanez a szemüveg itthon 2-3 ezerért lenne minimum meghirdetve. És akkor most ehhez vedd hozzá ami itthon 500 forint hogy mennyi lehetett a beszerzési ára - na abban tuti nincs védelem.
Itt egy teszt, amiből kiderült, hogy a legtöbb filléres napszemüveg is tökéletesen szűr.
Szó van benne továbbá a lencsetorzításról, ez is fontos lehet egy napszemüvegnél:
Márkasznob nem vagyok, soha nem is érdekelt, hogy pontosan milyen márka.
De amúgy akiknek van tapasztalata ebey-en, milyennek látjátok az oldalt, megbízható?
Egyébként vmi fakeretes kellene, és itt rengeteg van, de vicces, hogy amit linkeltem, az a legolcsóbb, és az néz ki a legjobban.
De amúgy igazatok van, hogy itthon biztos nem ennyiért kelne el a boltokban, talán ezért is vásárolnak már egyre többen neten.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!